Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین دورۀ حضور لوکاکو در چلسی، برابر آرسنال استارت می‌خورد

© REUTERS / Massimo PincaRomelu Lukaku - Inter
Romelu Lukaku - Inter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
روملو لوکاکو، مهاجم جدید چلسی، یکشنبه شب برابر آرسنال به میدان خواهد رفت و دومین دوره حضور او در این باشگاه لندنی رسماً رقم خواهد خورد.

به گزارش اسپوتنیک، یک شنبه شب هفته پیش‌رو یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، میان دو تیم آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات برگذار خواهد شد و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز کامل تلاش خواهند کرد.

لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
شماره پیراهن لوکاکو در چلسی مشخص شد + عکس

این دیدار برای روملو لوکاکو مهاجم بلجیمی چلسی که پس از 7 سال به استمفورد بریچ بازگشته است، بسیار مهم خواهد بود زیرا او می‌تواند در برابر توپچی‌ها دومین دوره حضور خود را در جمع آبی‌ها استارت بزند.

توماس توخل با تایید این موضوع در نشست خبری قبل از بازی با آرسنال، به تمجید از مهاجم جدید تیمش پرداخت و ابراز امیدواری کرد که وی پازل گمشده تیمش باشد.

توخل به اسکای اسپورت در این مورد گفت:" ما امیدواریم او یکشنبه در زمین باشد. همچنان امیدوارم او قطعه گمشده پازل تیم باشد اما در عین حال ما سعی می کنیم برای کاهش مشکلات ما راه‌های حل دیگری نیز پیدا کنیم. روملو شخصیتی که ما تا حالا نداشتیم تا حملات بیشتر انجام دهیم، اما حالا بر ما است تا به اندازه کافی پیش بکشیم. اوبی نظیر است. او می تواند پشت سر به دروازه هم بازی کند، اما در عین حال با سرعت فوق‌العاده‌ای که دارد، در بالاترین سطح خود است. به این واقعیت این را نیز اضافه کنم که او یک گلزن واقعی است بنابراین او خارق‌العاده است و تجربه جدیدی برای من. البته ما انتظار گل داریم و او نیز چنین انتظاری را می‌داند. او هر کجا بوده است گول‌های خود را به ثمر رسانده است و ما خواهیم دید که تأثیر او تا کجا بالا تیم خواهد بود".

سرمربی چلسی در حالی به تمجید از این بازیکن باتجربه پرداخته که این باشگاه وی را با ارزش 115 میلیون یورو از اینترمیلان به خدمت گرفت تا مشکلات تیم در خط حمله را کاهش دهد.

لوکاکو قبل از این بین سال‌های 2011 تا 2014 در چلسی حضور داشت که در 10 بازی موفق به زدن گُل نشد و پس از آن به تیم‌های وست بروموویچ و اورتون قرض داده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала