Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راگبی قهرمانی جهان؛ آمادگی آفریقا برای میزبانی 9 بازی نهایی

© AP Photo / Eugene Hoshikoمسابقات راگبی مردان Russia's Tagir Gadzhiev jumps to catch a ball
مسابقات راگبی مردان    Russia's Tagir Gadzhiev jumps to catch a ball  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
آفریقای جنوبی برای میزبانی از بازی‌های باقی مانده راگبی اعلام آمادگی کرد زیرا این کشور قادر به انجام آن است.

به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از انصراف نیوزلند از میزبانی بازی‌های راگبی 2021، آینده این بازی‌ها زیر سوال رفت اما حالا اداره راگبی آفریقای جنوبی خود را به عنوان یک مرکز بالقوه برای انجام دیدارهای باقی مانده معرفی کرده است.

نیو ساوت ولز شاهد افزایش ناگهانی موارد مبتلایان ویروس کرونا بوده، در حالی‌که به دلیل شیوع این ویروس در اوکلند و ولینگتون، سفر از نیوزلند محدود شده است.

در نتیجه، راگبی نیوزلند اعلام داشت که همه سیاه‌پوش‌ها طبق برنامه ریزی یکشنبه، شش روز قبل از دیدار با استرالیا در سومین بازی جام بلدیسلو در 28 آگوست، به پرت سفر نمی‌کنند.

علاوه بر این، اتحادیه اعلام کرد نیوزلند میزبان آفریقای جنوبی نخواهد بود، همانطور که برای دو بازی پشت سر هم در 25 سپتامبر و 2 اکتوبر برنامه ریزی شده است.

سانزار (نهاد حاکم بر مسابقات راگبی) تصور می‌شود که لندن، کاردیف، دوبلین و پاریس به عنوان مکان‌های احتمالی در صورت انتقال مسابقات به اروپا در نظر گرفته شده است.

با این حال، آفریقای جنوبی به عنوان داوطلب میزبانی 9 بازی نهایی این رقابت‌ها را پیشنهاد داده و احتمالاً استرالیا، نیوزلند و آرجانتین از جدول خارج شده‌اند.

جوری روکس مدیرعامل SA راگبی گفت: "ما به سانزار خبر دادیم که آماده و قادر هستیم تا از مسابقات باقی مانده در آفریقای جنوبی میزبانی کنیم و منتظر موافقت دولت ما هستیم. اما ما در حال حاضر با فعال کردن آزمایشات راگبی در زیر محدودیت‌های اعمال شده کوید آشنا هستیم و مکان‌ها و محل اقامت لازم را داریم. ما فقط به پیشرفت نیاز داریم."

مجله SA راگبی گزارش داده که نیوزلند قبلاً این ایده را پذیرفته که آفریقای جنوبی میزبان دیدار بازی‌های آینده باشد.

تمامی سیاه‌پوشان و سپرینگ‌بوکس قرار است در هفته پنجم مسابقات راگبی برای صدمین بار با هم دیدار کنند اما گفته می‌شود نیوزلند نمی‌خواهد این دیدار در آفریقای جنوبی انجام شود.

این در حالیست که بیش از 60.000 تکت برای مسابقه در ورزشگاه اوپتوس فروخته شده، اگرچه به نظر می‌رسد که این بازی اکنون طبق برنامه پیش نرود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала