Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ در کمین شکار امباپه؛ کار رئال سخت شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
منچستریونایتد قصد دارد تا کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را جایگزین ادینسون کاوانی کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد کیلیان امباپه را در لیست چهار جانشین احتمالی ادینسون کاوانی قرار داده است. انتظار می‌رود کاوانی در پایان فصل جاری اولدترافورد را با انتقال رایگان ترک کند، به همین دلیل هم تیمی سابقش در پاری‌سن‌ژرمن مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته است.

منچستریونایتد در ابتدا پیش بینی می‌کرد که کاوانی تابستان امسال جدا شود در حالی که ستاره 34 ساله اعلام کرده که می‌خواهد به آمریکای جنوبی و به تیم بوکاجونیورز برگردد.

با این حال، پس از پایان فصل گذشته در فُرم خوب‌اش، تصمیم گرفت تا 12 ماه دیگر در اولدترافورد بماند. یونایتد می‌داند که نمی‌تواند برای همیشه به کاوانی تکیه کند، با این حال ملی پوش اروگوئه‌ای وارد سال‌های تقریبا اخیر دوران حرفه‌ای خود می‌شود.

ESPN مدعی شده که من‌یونایتد علاقه دارد امباپه را از PSG به عنوان جانشین احتمالی مهاجم‌ش به خدمت بگیرد، در حالی‌که آینده مهاجم فرانسوی در پارک دو پرنس فعلا نامشخص است.

امباپه از زمان انتقال از موناکو به پاریس در 2017، پی‌هم با جدایی از این تیم و رفتن به مادرید ارتباط داشته است. او در ابتدا به صورت قرضی به این تیم پیوست و یکسال بعد مبلغ 166 میلیون پوند به طور دائمی برای قرارداد دایمی وی پرداخت گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала