Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش گواردیولا به احتمال جذب لواندوفسکی به جای کین

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، در پاسخ به پرسشی در مورد پیوستن لواندوفسکی به این تیم گفت که حرفی در این مورد ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در هفته نخست لیگ برتر انگلیس، به مصاف تاتنهام رفت و باوجود موقعیت‌های فراوان برابر تیم لندنی، با نتیجه 0-1 شکست خورد و نتوانست سه امتیاز کسب کند.

لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
لواندوفسکی به دنبال چالش جدید

بسیاری از کارشناسان دلیل شکست سیتی را نداشتن مهاجم عنوان کردند و مدعی شدند که پروژه یک میلیاردی سیتی نیاز به مهاجم نوک دارد که توانایی گُل کردن موقعیت‌های ایجاد شده را داشته باشد.

با توجه به جدایی سرخیو آگوئرو، سیتیزن‌ها نیز به درک این مشکل رسیده بودند و به دنبال جایگزینی شایسته برای این بازیکن هستند.

هری کین گزینه مورد علاقه سران باشگاه است اما تاتنهام رقم بسیار بالایی را برای فروش این بازیکن می خواهد و به نظر می رسد که سران دو باشگاه به توافق نرسیده اند.

روز گذشته و در پی شکست مذاکرات با کین و باخت برابر تاتنهام، در انگلیس شایعه شد که گواردیولا از سران باشگاه خواسته است تا مذاکرات برای جذب لواندوفسکی را با باشگاه بایرن مونیخ از نزدیک دنبال کنند تا اگر این باشگاه به فروش این مهاجم تمایل داشت او را جذب کنند.

پپ حالا و در کنفرانس خبری قبل از بازی با نوریچ سیتی، به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار داشت که حرفی در این مورد ندارد.

وی گفت:" سوال بعدی. لوا بازیکن بسیار مهمی برای بایرن مونیخ است و در بایرن مونیخ هم خواهد ماند. حالا که 11 روز از پنجره نقل‌وانتقالاتی باقی مانده من در این باره صحبت نخواهم کرد".

گواردیولا و لواندوفسکی سه سال در بایرن مونیخ با هم کار کرده اند و سرمربی اسپانیایی به همین دلیل به دنبال جذب او است زیرا خاطرات خوبی از هم‌دیگر دارند.

از سویی هم قرارداد لواندوفسکی تا  سال 2023 با بایرن مونیخ اعتبار دارد و با توجه به اینسیتی می‌تواند با پرداخت حدود 60 میلیون یورو این بازیکن گلزن را به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала