Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: دوست دارم برایت‌ویت و کوتینیو بمانند، پدری دو هفته استراحت می‌کند

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از بازی با بیلبائو، در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد و تیم باسکی را حریف قدرتمندی عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد یک شنبه، بارسلونا در چهارچوب هفته دوم رقابت‌های لالیگا، مهمان اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن‌ماس است و دیدار حساسی در پیش دارد.

دقایقی قبل نشست خبری این دیدار با حضور کومان برگزار شد و این سرمربی هالندی در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.

وی در مورد دیدار با بیلبائو گفت:" سن مامس همواره زمین سختی بوده است. بیلبائو پیشرفت کرده است. آن ها شش هفته در پیش فصل کنار سرمربی خود سپری کردند و موفق شدند به خوبی کنار یکدیگر تمرین کنند. آن ها تیم قوی هستند و ما این را می دانیم".

کومان در مورد شماره 10 بارسا گفت: "این موضوع باشگاه است و من نباید تصمیم بگیرم. نظر من مهم نیست."
سرمربی بارسا در مورد کوتینیو نیز صحبت کرد و گفت:" کوتینیو از فهرست خط خورد چون فکر می‌کنم یک هفته دیگر باید با گروه تمرین کند و سپس به اضافه شود‌. من روی او حساب باز می‌کنم چون بازیکن بزرگی‌ست و می‌تواند برای بارسلونا بازیکن مهمی شود. او بعد از سال قبل که مصدوم شد، بازی کردن را آغاز کرده است. من قطعا در فصل پیش آتی روی کوتینیو حساب باز خواهم کرد".

او در پاسخ به پرسشی در مورد امباپه گفت:" من سرمربی بارسلونا هستم و به این موضوع توجهی ندارم‌. او بازیکن بزرگی است و باید تصمیم بگیرد که می خواهد کجا بازی کند یا در تیم فعلی خود بماند. این مشکل من نیست".
کومان در مورد غیبت پیانیچ و اومتیتی، دو بازیکن مازاد تیمش گفت:" بازیکنان دیگری هم مانند آن ها هستند که به سختی فرصت برای بازی کردن پیدا می کنند و تصمیم نهایی همیشه به آن ها بستگی دارد. آن ها شرایط پیچیده ای در تیم دارند و این موضوع درست است".
سرمربی بارسا در مورد پدری نیز حرف‌هایی به زبان آورد و چنین گفت:" این درست است که مدتی به این موضوع درباره پدری فکر می‌کنیم و او پس از بازی فردا به مدت دو هفته استراحت خواهد کرد. من با لوئیس انریکه صحبت کردم و این تصمیمات مربوط به آن هاست و نمی‌توانم چیز زیادی بگویم ولی ما به پدری دو هفته استراحت می دهیم چون به آن نیاز دارد".

وی در مورد تمدید قرارداد با موریبا نیز پرداخت و مدعی شد که پول نباید به بازیکن 18 ساله مهم باشد.

کومان گفت:" من به عنوان یک شخص عادی و نه سرمربی بارسلونا با او دو یا سه هفته قبل صحبت کرده بودم. وضعیت او ناگوار است. او آینده باشگاه است ولی بازی نمی‌کند و در کنار ما نیست. من می دانم بارسلونا چه پیشنهادی می‌خواست به او بدهد. پیشنهاد من این است که پول مهم ترین مسأله نیست؛ ولی بازیکن و اطرافیانش تصمیمات مختلفی می‌گیرند و من از این موضوع ناامید شدم. من به فوتبال بیشتر از مسائل قراردادی باور دارم. در 18 سالگی پول نمی تواند چنین اهمیتی داشته باشد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала