Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اخراج جودوکار گرجستانی از پارالمپیک توکیو 2020 + عکس

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر جودو
جودو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
جودوکار گرجستانی در پی حمله یک نگهبان، ابتدا دستگیر و سپس از مسابقات توکیو 2020 اخراج گردید.

به گزارش اسپوتنیک؛ "زویاد گوگوتچوری" جودوکار گرجستانی در توکیو به یک نگهبان حمله کرده و از مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 اخراج شده است.

کمیته برگزارکننده گزارش داد، او که در ریو 2016 در دسته -90 کیلو جودو مدال طلا داشت، پس از دستگیری این هفته در پایتخت جاپان به اتهام حمله به یک نگهبان، از توکیو 2020 اخراج شد. این جودوکار 34 ساله که قرار بود در مسابقات پارالمپیک توکیو در رده 100- کیلوگرم حضور یابد، دوشنبه گذشته هنگامی متهم شد که در 12 آگوست به دلیل شکستن دنده از سوی "هیئت منصفه جنسیتی مراقب" متهم شد.

در هوتلی که گوگوتچوری و دیگر ورزشکاران گرجستانی در آن قرنطینه شده بودند، پس از مثبت شدن تست کووید -19 توسط یکی از اعضای هیئت وی، با توجه به سروصدای جودوکار و دیگر همکارانش هنگام خشمگین شدن توجه آنها را جلب کرد. در راهروهای محل اقامت گفته می‌شود که گوگوتچوری به یکی از نگهبانان حمله کرده و دنده او را شکسته است.

کمیته سازماندهی توکیو 2020 اعلام کرد که یکی از ورزشکاران بایسکل سوار که در هوتل مشروب می‌نوشیده را نیز مجازات کرده و به مدت 3 روز اجازه تمرین نخواهد داشت. این سازمان اعلام کرده که به 15 ورزشکار بایسکل سوار که در هوتل و کمیته پارالمپیک گرجستان اقامت داشته‌اند، هشدار جدی داده است.

گرجستان در بازی‌های المپیک 2020 توکیو که در 8 آگست به پایان رسید، در حادثه دیگری بازی کرد. در جریان این رویداد، دو جودوکار از این ملیت "وازا مارگلاشویلی" و "لاشا شوداتواشویلی" (كه به ترتیب 66- كیلو و 73- كیلو نقره بودند)، پروتكل بهداشتی تعیین شده را زیر پا گذاشتند و دهکده المپیک را برای گردشگری در پایتخت جاپان ترک کردند.

قرار است حدود 2400 ورزشکار پاراتلتیک بین 24 آگست و 5 سپتامبر در بازی‌های پارالمپیک توکیو شرکت کنند. آین مسابقات تحت یک پروتکل بهداشتی سختگیرانه برگزار می‌شوند که مانند بازی‌های المپیک به معنای عدم حضور عموم مردم در سکوها در زمانی است که جاپان بدترین موج مبتلایان را با توکیو تحت هشدار بهداشت بی سابقه تجربه می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала