Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد شماره 8 آرسنال را خواهد پوشید

Arsenal FC - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
اودگارد با قرارداد دائمی از رئال مادرید رسما به باشگاه آرسنال منتقل شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو باشگاه فوتبال رئال مادرید و آرسنال بر سر انتقال مارتین اودگارد توافق کردند و این بازیکن نارویژی در انتقال دائمی به تیم لندنی ملحق شد.

ملی پوش نارویژی پس از گذراندن قرضی نیمه دوم فصل گذشته، 20 بازی انجام داد که در مهم‌ترین دیدار برابر تاتنهام در ورزشگاه امارات در ماه مارچ در لیگ برتر گلزنی کرد و تیم‌اش به برتری رسید.

هافبک 22 ساله از ناروی و با تیم باشگاه فوتبال "استرومسگودست" کارش را آغاز کرد، جایی که اولین بازی خود را در 15 سالگی در اپریل 2014 انجام داد و به جوانترین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در لیگ برتر ناروی حضور یافت. او در جنوری 2015 با رئال مادرید قرارداد بست و سپس در می 2015 جوانترین بازیکن این باشگاه شد.

در سه فصل از 2017/18 مارتین به صورت قرضی با هیرنوین و ویتس آرنهم در هالند بازی کرد و سپس با رئال سوسیداد در اسپانیا در سال 2019/20 به اسپانیا بازگشت و در آنجا به باشگاه کمک کرد تا به فینال کوپا دل ری برسد.

حالا این بازیکن با بازگشت به آرسنال پیراهن شماره 8 را به تن خواهد کرد. البته آرسنال اعلام داشته که این انتقال منوط به تکمیل مراحل نظارتی و شرایط ویزا است. مارتین برای بازی روز یکشنبه با چلسی در دسترس نخواهد بود و این تیم منتظر صدور ویزا است تا او برای قرار گرفتن در ترکیب در دسترس باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала