Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره جدید یوونتوس: اگر این‌جا هستم، لیاقتش را دارم

© REUTERS / Mike HewittПолузащитник сборной Италии Мануэль Локателли
Полузащитник сборной Италии Мануэль Локателли - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
مانوئل لوکاتلی، خرید جدید یوونتوس، در مورد پیوستن به این تیم صحبت کرد و گفت که لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس پس از پایان رقابت‌های یورو، تلاش خود را برای جذب مانوئل لوکاتلی آغاز کرد و پس چندین دور مذاکره با باشگاه ساسولو، در نهایت موفق شد این هافبک آینده‌دار را با مبلغ 35 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

Полузащитник сборной Италии Мануэль Локателли - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
ورزش
رسمی: لوکاتلی بالاخره یوونتوسی شد

این بازیکن که روز گذشته به تورین آمد، حالا در نخستین نشست خبری‌اش به عنوان بازیکن یوونتوس، اشتراک کرد و در مورد اهداف، برنامه‌ها و آغاز به کارش زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری صحبت کرد.

او گفت:" پیوستن به یوونتوس رویایی بود که من از کودکی داشتم. ما یک خانواده یوونتوسی داریم و این برای من یک احساس دوگانه است. من باید بلافاصله به کارم در این باشگاه آغاز کنم. اگر من اینجا هستم به این دلیل است که من لیاقتش را دارم و نمی‌توانم برای بازی کردن بیشتر از این صبر کنم. اینجا ذهنیت برنده شدن وجود دارد، ما برای پیروزی اینجا هستیم".
وی در ادامه افزود:" من فوراً خودم را در خدمت تیم و مربی قرار می دهم. این فوق‌العاده بود که هم‌تیمی‌هایم از من به بسیار خوبی استقبال کردند. همه بچه‌های تیم بسیار خوب اند و من برای سپری کردن سال‌ها در این هیجان دارم".

لوکاتلی در حالی به یوونتوس پیوسته است که آرسنال نیز به دنبال این بازیکن بود اما خود بازیکن ترجیح داد تا در ایتالیا بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала