Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین شاد و خندان در تمرینات تاتنهام؛ انتقال به سیتی منتفی است؟

© REUTERS / JOHN SIBLEYSoccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match
Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
هری کین برای نخستین بار در کنار هم‌تیمی‌هایش با چهره شاداب دیده شد و عکس‌های از وی در حال تمرین نشان می‌دهد که به حالت عادی باز گشته است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که باشگاه تاتنهام و هری کین هر دو در روزهای اخیر سکوت خبری را در پیش گرفته بودند، مهاجم انگلیسی، امروز با هم‌تیمی‌هایش به صورت عادی تمرین کرد تا در نهایت به تمام شایعات خاتمه دهد.

وی که تا حالا برای تاتنهام در فصل جدید به میدان نرفته است، امروز برای نخستین بار اجازه داده تا در جریان تمرین از او عکس گرفته شود و برخورد ملایمی با اعضای باشگاه داشته است.

در عکس‌هایی که از این بازیکن در حال تمرین نشر شده است، وی را شاداب و خوشحال در کنار سرخیو رگیلون نشان می‌دهد و این بازیکن ناراحت دیگر نیست.

کین به دلیل تمایل به جدایی از تاتنهام و پیوستن به سیتی، اخیراً سرکشی‌هایی انجام داده بود و می‌خواست با غیبت در جلسات تمرینی، بر باشگاه فشار وارد کند تا اجازه جدایی را به او بدهند.

باشگاه تاتنهام اما مخالف جدایی این بازیکن است و با وجود دریافت پیشنهاد 120 میلیونی یورویی از سیتی، نمی‌خواهد وی را بفروشد.

با توجه به وضعیت کین در تاتنهام و عدم افزایش پیشنهاد سیتی، به نظر می‌رسد که انتقال این بازیکن 28 ساله به اتحاد منتفی است و وی در لندن خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала