Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال انجام یک معاوضه تمام فرانسوی میان بایرن و تاتنهام

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کورانتان تولیسو
کورانتان تولیسو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
سران بایرن مونیخ در تلاش اند تا کورنتین تولیسو هافبک فرانسوی خود را با تانگی اندومبله هافبک فرانسوی تاتنهام معاوضه کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تانگی اندومبله در سال 2019، با مبلغ 63 میلیون پوند از لیون به تاتنهام پیوست و انتظار می‌رفت او یکی از هافبک‌های درخشان در لیگ برتر انگلیس باشد. شرایط اما برای بازیکن فرانسوی به خوبی پیش نرفت و وی اخیراً از سران این تیم خواسته است تا مجوز جدایی‌اش را صادر کنند.

اندومبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2020
ورزش
بارسا حاضر به معاوضه دو مدافع خود با اندومبله

در همین حال از انگلیس خبر می‌رساند که سران تاتنهام این بازیکن را به یوونتوس پیشنهاد داده‌اند و می‌خواهند وی را به وستون مک‌کنی ستاره آمریکایی بانوی پیر معاوضه کنند.

ظاهراً یوونتوس علاقه‌مند به انجام چنین معامله‌ای نیست و آلگری خواهان حفظ مک‌کی است و می‌خواهد به وی در فصل جدید نقش اساسی در ترکیب ثابت تیمش بدهد.

اسکای اسپورت جرمنی نیز در مورد این بازیکن خبرهایی منتشر کرده‌است و از علاقه بایرن مونیخ به اندومبله خبر می‌دهد.

این منبع مدعی‌ست که باواریایی‌ها خواهان معاوضه اندومبله با کورنتین تولیسو هافبک فرانسوی خود شده‌اند و حاضر اند تا مبلغ 17 میلیون پول نقد نیز برای تیم لندنی پرداخت کنند.

از لندن اما خبر می‌رسد که سران تاتنهام پس از دریافت این پیشنهاد به برای انجام مذاکرت پیشرفته چراغ سبز نشان نداده و خواهان بهبود پیشنهاد ارائه شده‌اند.

تولیسو در حال ورود به سال پایانی قرارداد خود است و بیشتر گزینه نیمکت‌نشین برای تیم آلمانی بوده و فصل گذشته 24 بازی در همه رقابت‌ها برای باواریایی‌ها انجام داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала