Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به مادریدی ها؛ در این تابستان خبری از امباپه و هالاند نیست

© REUTERS / LEON KUEGELERالنرويجي إيرلينج هالاند مهاجم بوروسيا دورتموند الألماني
النرويجي إيرلينج هالاند مهاجم بوروسيا دورتموند الألماني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید شاید شانسی برای جذب امباپه و ارلنگ هالاند در این تابستان نداشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که زمزمه های انتقال کلیان امباپه به رئال مادرید دم به دم بیشتر میشود، اما یک منبع خبری میگوید، رئال مادرید نمیتواند ستاره پی اس جی را در این تابستان به خدمت بگیرد.

در حالی که هواداران رئال خود را برای خرید بزرگ و ارزشمند شان در طی روزهای باقی مانده آماده میکنند، پایگاه خبری کوپه میگوید، امیر قطر یعنی تمیم بن حمد آل ثانی، شرایط انتقال امباپه به رئال مادرید را تقریبا صفر کرده است.

طبق گزارش کوپه، امیر قطر موضع سفت و سختی در خصوص امباپه دارد و یکی از مخالفین سرسخت جدایی اش از جمع پاریسی ها است. البته کوپه گفته این موضوع در صورتی که امباپه با پی اس جی تمدید نکند، فرق دارد، ولی در این تابستان وی مخالفت پیوستنش به رئال مادرید است.

​این گزارش می افزاید، رئال مادرید نیز به این موضوع پی برده است و ظاهرا امیدش را برای جذب این ستاره ارزشمند از دست داده است، هر چند رسانه ها میگویند، رئال با سیاست نرمی که دارد در فاصله روزهای باقی مانده بازار نقل و انتقالات مذاکرات شان را با پی اس جی ادامه خواهند داد.

امروز رسانه های اسپانیایی مدعی شدند، رئال حاضر است در 48 ساعت آخر بازار تابستانی حاضر است 145 میلیون پوند برای امباپه هزینه کند.

این در حالیست که پروژه جذب هالاند نیز همانند امباپه شرایط مشابهی دارد و رئال از جذب پدیده نروژی دورتمند نیز در این تابستان محروم خواهد شد، زیرا حق کمیشنی که به منیو رایولا مدیر برنامه هالاند قرار است برسد، به اندازه ای بالا و سنگین است که رئال توان پرداخت آن را ندارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала