سپردن یک کودک افغان در فرودگاه کابل به نیرو های آمریکایی و توضیحات پنتاگون + ویدئو

© REUTERS / Stringer Мужчина тянет наверх девочку у аэропорта Кабула
Мужчина тянет наверх девочку у аэропорта Кабула  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
آیا افغان‌ها از نومیدی کودکان شان رادر فرودگاه کابل به نظامیان امریکایی می‌سپارند، تا با خود به ایالات متحده انتقال دهند؟

به گزارش اسپوتنیک،  ویدیویی منتشر شده در فضای مجازی که در آن یک کودک افغان از بالای سیم های خاردار به نظامیان آمریکایی سپرده می‌شود، سر و صدای زیادی را در سایت های اجتماعی براه انداخته است.

بدون شک تصاویر منتشر شده از بحران انسانی در داخل و بیرون فرودگاه کابل تا دیری در حافظه‌ها باقی خواهند ماند.

 چندین روز بعد از سقوط طالبان، در میان هزاران تن از افغان‌هایی که تلاش داشتند از کشور شان فرار کنند یک کودک از بالای دیوار‌ها و سیم خاردار، به سربازان امریکایی سپرده شد.

سخنگوی پنتاگون تصاویر هیجان انگیز سربازان را که یک کودک را از دست افراد  که در هیاهویجمعیت به هوا بلند کرده و از بالای سیم های خاردار به داخل بندر هوایی می برند ، توضیح داد.

جان کربی، سخنگوی پنتاگون در این مورد می‌گوید: «تفنگداران دریایی ایالات متحده که از محیط فرودگاه کابل محافظت می کردند ، کودکی را که بیماربود از نزد پدرش گرفتند و پس از ارائه مراقبت ها و کمک های پزشکی دوباره به خانواده‌اش بازگردانده شد»

کربی گفت: «همانطوری که در ویدئو مشاهده می‌شود، والدین از تفنگداران دریایی که به دیوار تکیه داده بودند، خواستند تا به کودک بیمار شان کمک کنند. آنها کودک را به بیمارستان ناروی که در فرودگاه کابل مشغول به کار بود منتقل کردند. آنها  پس از ارائه مراقبت های پزشکی کودک را به والدینش خود بازگرداندند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала