مردم پنجشیر: امرالله صالح باید از این ولایت اخراج شود

© Photo / Facebook account of FVPAfghanistan امرالله صالح
امرالله صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
پنجشیر با تاکید بر اینکه سخنان غیرمسئولانه «امرالله صالح» بر روند تلاش‌های سیاسی تاثیر منفی دارد، خواستار اخراج او از این ولایت شدند.

 به گزارش اسپوتنیک، ، منابع خبری اعلام کردند که مردم «پنجشیر» با اظهار اینکه «امرالله صالح» از بقایای دولت خلع شده اشرف غنی است و سخنان غیرمسئولانه‌اش بر روند تلاش‌های سیاسی جاری تاثیر منفی دارد، خواستار اخراج وی از این ولایت شدند.

امراالله صالح: بر پایه قانون من سرپرست ریاست جمهوری هستم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
امراالله صالح: بر پایه قانون من سرپرست ریاست جمهوری هستم 

گزارشنامه افغانستان با اعلام این موضوع نوشت که به گفته مردم محلی، صالح پول هنگفتی را با خود به پنجشیر آورده و پس از استرداد بیت‌المال باید از این ولایت اخراج شود.

گزارش می‌افزاید: «واکنش مردم زمانی آشکار شد که صالح برخلاف مصلحت سیاسی و موقعیت کنونی پنجشیر به انتشار سخنانی میان تُهی و تحریک‌آمیز اقدام کرد و خودش را جانشین اشرف غنی معرفی نمود».

گفتنی است که روز گذشته نیز «حامد کرزی» رئیس جمهور سابق و «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان با شماری از علما، بزرگان و فرماندهان ولایت پنجشیر دیدار کردند.

عبدالله یا کرزی درباره این دیدار هیچ جزئیاتی ارائه نکرده‌اند اما به گفته منابع نزدیک به طالبان، انتظار می‌رود که ولایت پنجشیر بطور مسالمت‌آمیز به طالبان واگذار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала