Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیازی به اثبات کردن خود ندارم

© REUTERS / Massimo PincaRomelu Lukaku - Inter
Romelu Lukaku - Inter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
روملو لوکاکو ستاره جدید بلجیمی چلسی اعلام کرد که علیرغم خاطرات بد گذشته‌اش در لیگ برتر انگلیس، چیزی برای اثبات کردن به هواداران و رسانه‌ها ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته آبی‌های لندن موفق شدند با مبلغ 97.5 میلیون پوند، روملو لوکاکو را از اینتر جذب کنند. لوکاکو پیش از پیوستن به اینتر، سابقه بازی در منچستریونایتد و چلسی را داشت.

او دوره کوتاهی در چلسی بود و در منچستریونایتد نیز نتوانست انتظارات هواداران شیاطین سرخ را برآورده کند و با رقم 80 میلیون یورو به اینتر فروخته شد.

لوکاکو اما در نراتزوری شکوفا شد. او در فصل گذشته یکی از ارکان اصلی تیم آنتونیو کونته در فتح اسکودتو بود، اما مشکلات مالی اینتر باعث شد تا کونته و دیگر ستاره‌های این تیم همچون اشرف حکیمی و لوکاکو از سن سیرو خارج شوند. 

به نقل از سایت گل، لوکاکو در کنفرانس خبری معارفه‌اش در چلسی گفت: "نیازی ندارم چیزی را به کسی ثابت کنم. تنها خودم باعث انگیزه دادن به خودم هستم. من بازیکن چلسی هستم و از حضور در این باشگاه خوشحالم. من موفقیت را در جای دیگر تجربه کردم. جایی که فوتبال بیشتر تاکتیکی است و سبک و استایل متفاوتی دارد. در ایتالیا چیزهای زیادی آموختم و حالا آماده درخشش در لیگ برتر انگلیس هستم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала