Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کدام بازیکنان از رفتن مسی فایده میکنند؟

© REUTERS / MARCELO DEL POZOمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی با رفتنش جای را برای چند بازیکن در ترکیب بارسلونا بازتر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اگرچه اکثر هواداران بارسلونا از جدایی مسی ناراحت هستند، ولی برخی بازیکنان هستند که میتوانند از نبود لیونل مسی سود کنند.
اما این ها کدام بازیکنان هستند و چرا از نبود مسی سود میبرند.

آنتوان گریزمان

در مقابل رئال سوسیداد، این بازیکن فرانسوی اکثر مواقع در پست مسی بازی میکرد و همچنین خط میانی هجومی مرکزی را پوشش می داد. این بهترین موقعیت و پست او با فرانسه و بارسلونا محسوب می شود .
زمانی که او در کنار مسی بازی می کرد، گاهی اوقات همه تعجب می کردند که چرا لئو توپ را به آنتوان ارسال نمی کند. اوضاع تغییر کرده و اکنون گریزمان می تواند نیروی خلاق اصلی تیم باشد.

فیلیپ کوتینیو

فیلیپ بازیساز خلاق دیگری است که قرار است پس از خروج مسی در بارسا بماند.کادر فنی بارسا، کوتینیو را به عنوان یک هافبک تهاجمی بسیار بهتر از یک وینگر چپ/راست میدانند، بنابراین، با توجه به خروج مسی، او می تواند از خلاقیت خود به طرق مختلف استفاده کرده و مجدد بهترین فرم خود را دوباره پیدا کند.

یوسف دمیر

وقتی این بازیکن 18 ساله به تازگی به بارسا پیوسته بود، اکثرا او را گزینه نیمکت نشین مسی با پتانسیل جانشین شدن مسی می دانستند.اکنون که مسی رفته است و دمیر دوران پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، احتمالاً زمان بازی بیشتری از آنچه انتظار می رفت، خواهد داشت.

عثمان دمبله

جناح راست جایی است که دمبله بیشترین بازی را در دوران حرفه ای خود انجام داده و این پستی بود که معمولا مسی در آن بازی میکرد.
انتظار می رود این مهاجم در اواخر اکتبر بازگردد. با توجه به اینکه بارسا هنوز روی او حساب می کند و قصد دارد یک قرارداد جدید به او پیشنهاد دهد، این فرصتی دیگر برای دمبله است که کادر فنی را تحت تاثیر قرار دهد

مارتین بریتویت

او حالی که به عنوان وینگر راست دانمارک در یورو بازی می کرد عملکرد خوبی ارائه داد و در بازی قبلی بارسلونا برای تیم دو گل به ثمر رساند. اگرچه بارسا ظاهراً می خواهد او یک مهاجم وسط باشد، اما رونالد کومان این شانس را دارد که او از او به عنوان یک وینگر راست استفاده کند زیرا مسی دیگر بازیکن بارسا نیست.ش

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала