Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه – رئال ؛ خلیفی نباید ناراحت شود؛ پیشنهاد بزرگ در روز آخر(گزارش ویژه)

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید به جذب ستاره پی اس جی امیدوار است و به همین دلیل راه کار 5 مرحله ای را برای انتقال او روی دست دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از انتقال بزرگ مسی به پاریسن جرمن که قطعا ثبت تاریخ خواهد شد، یکی دیگر از اتفاقات و انتقالات خبرساز مستطیل سبز در تابستان امسال، انتقال احتمالی کلیان امباپه از پی اس جی به رئال مادرید است که البته تا کنون در متن خبرها قرار دارد، اما نهایی نشده است.

از سویی ناصرالخلیفی رئیس پی اس جی نیز پس از جذب تاریخی مسی خطاب به امباپه گفته بود تیمش حالا پروژه بزرگی را دنبال میکند و حالا امباپه برای تمدید قراردادش نباید بهانه ای داشته باشد.

البته این صحبت های رئیس پاریسی ها باعث دلخوری امباپه شده و او را برای جدایی از این تیم راغب تر کرده است.

روزنامه آ اس در گزارشی ویژه میگوید، رئال مادرید برای جذب امباپه برنامه مشخصی 5 مرحله ای را روی دست گرفته است تا بتواند با آرامش و بدون ایجاد دردسر زمینه انتقال او را نهایی کند.

​در ادامه به گزارش این 5 مرحله میپردازیم:

رئال تا روز آخر امیدوار است

1- در فاصله 10 روز مانده تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی، رئال مادرید تا روز پایانی برای جذب امباپه امیدوار خواهد بود و در مذاکرات را باز خواهد گذاشت و برای نهایی کردن این انتقال آرامشش را حفظ خواهد کرد.

آرامش پی اس جی بخاطر شروع لیگ مهم است

2- طبق برنامه رقابت های لیگ فرانسه، در تاریخ 29 آگوست پاریس به مصاف تیم رنس خواهد رفت و رئال قصد ندارد آرامش این تیم را بهم بزند. از سویی رئیس رئال به خوبی می داند که راضی کردن پاری سن ژرمن کار آسانی نیست و مذاکرات ادامه خواهد داشت.

خلیفی نباید ناراحت شود  

3- یک موضوع دیگر این است که نه رئال مادرید و نه امباپه تا آخرین روز بازار تابستانی قصد ندارند با مصاحبه و اظهار نظر در مورد شرایط این انتقال باعث ناراحتی رئیس باشگاه، ناصرالخلیفی شوند. آنها به خوبی به این موضوع واقف اند که اگر مالک پاری سن زرمن ناراحت شود، زمینه انتقال امباپه به رئال سخت و شاید هم محال شود.

پیشنهاد بزرگ در روز آخر

4- فرضیه دیگر این است که برنامه و پلان اصلی رئال مادرید می تواند در روز پایانی بازار تابستانی با پیشنهادی بزرگ تر تغییر کند. پیش بینی بر این است که اگر جریان مذاکرات تا تاریخ 30 آگوست تغییری نکند، رئال مادرید قصد دارد با ارائه یک پیشنهاد بزرگ و جدی مدیران پی اس جی را برای رئالی کردن امباپه راضی کند.

عدم تمدید توسط امباپه

5- یکی دیگر از شانس هایی که رئال مادرید برای این انتقال بزرگ دارد، خود امباپه است که تا کنون تمایلش را برای تمدید قرارداد با پی اس جی نشان نداده است. امباپه اگر بر موضع خود یعنی عدم تمدید بایستد، احتمال اینکه باشگاه مجبور به فروشش شود، زیاد است. زیرا پی اس جی اگر این کار را نکند، ستاره اش را سال بعد به صورت رایگان از دست میدهد.

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала