پوتین: با توجه به رخدادها در افغانستان مسائل امنیتی حائز اهمیت است.

© Sputnik / Sergei Ilyin /  مراجعه به بانک تصاویر  پوتین: با توجه به رخدادها در افغانستان مسائل امنیتی حائز اهمیت است.
 پوتین: با توجه به رخدادها در افغانستان مسائل امنیتی حائز اهمیت است. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
 رئیس جمهور روسیه  با ابراز امیدواری از برگزاری کنفرانس سازمان پیمان امنیت جمعی در هفته آینده اظهار داشت که با توجه به وضعیت افغانستان مسائل امنیتی بسیار مهم است.  

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز شنبه اظهار داشت، مسائل امنیتی با توجه به وضعیت افغانستان بسیار مهم است، امیدوارم روز دوشنبه کنفرانس سازمان پیمان امنیت جمعی برگزار شود.

اظهارنظر پوتین درباره نتیجه 20 سال حضور امریکا در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
اظهارنظر پوتین درباره نتیجه 20 سال حضور امریکا در افغانستان

پوتین در دیدار با قاسم جومرت توکایف، همتای قزاقستانی خود گفت: "اکنون یکی از مهم ترین مسائل، مسائل امنیتی است، به ویژه با توجه به رخدادهایی که اکنون در افغانستان در حال وقوع است. امیدوارم روز دوشنبه در کنفرانس ویدئویی در قالب سازمان پیمان امنیت جمعی ملاقات و رایزنی کنیم."

درهمین حال رئیس جمهوری روسیه روز گذشته در دیدار با انگلا مرکل، نخست وزیر آلمان با اشاره به شکست عملیات نظامی آمریکا در افغانستان و قبول این واقعیت که این کشور بدست طالبان افتاده، تأکید کرد: ضروری است از سیاست غیرمسئولانه و تحمیل شکل حکومت و ارزش‌های بیگانه مغایر با فرهنگ افغانستان خودداری کرد.

ولادیمیر پوتین همچنین یادآور شد که در شرایط کنونی بسیار اهمیت دارد که از ورود تروریستها، از جمله به شکل پناهجویان از افغانستان به کشورهای همسایه جلوگیری کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала