Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا - رئال برنابئو؛ رویای تاریخ نزدیک به تحقق

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید می‌خواهد با انتقال پل پوگبا از منچستریونایتد به اسپانیا، رویای تاریخی‌اش را تحقق ببخشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد پوگبا در پایان فصل منچستریونایتد را ترک نماید، در حالی‌که رئال مادرید در حال حاضر تلاش می‌کند تا از انتقال او به پاری‌سن‌ژرمن جلوگیری نماید. گفته می‌شود رئال مادرید روی جذب پل پوگبا حساب می‌کند تا به بازیکن فرانسوی کمک کند تا یکی از "رویاهای تاریخی" او را تحقق بخشد.

پوگبا وارد آخرین سال قراردادش در منچستریونایتد شده و هنوز تصمیم نگرفته که آیا او تابستان آینده از اولدترافورد جدا می‌شود یا خیر.

شیاطین سرخ تمایل زیادی به حفظ او دارند و بر سر یک قرارداد جدید وارد مذاکره شده‌اند، اما پوگبا تا کنون تردید نداشته که قرارداد را تمدید کند.

تصور می‌شد که پاری‌سن‌ژرمن مقصد نهایی پوگبا خواهد بود، زیرا این هافبک یکی از اهداف بلند مدت پاریسی‌ها است. اما به تازگی لیونل مسی را با یک انتقال آزاد به خدمت گرفته و تا پایان قرارداد پوگبا با یونایتد، به او نزدیک نخواهد شد.

به نظر می‌رسد که این امر راه را برای غول لالیگایی باز کرده که اکنون گزارش می‌شود که تلاش‌های پی‌اس‌جی برای جذب پوگبا را به چالش بکشد.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپانیایی ABC، پوگبا تابستان آینده با اتمام قراردادش به برنابئو می‌رود. گفته می‌شود که مادرید در حال آماده شدن برای جذب بازیکن ملی پوش فرانسوی با شروع فضای خالی از دستمزد با فروش مارتین اودگارد به آرسنال است.

رئال دارای تیم سالخورده‌ای است و در تلاش برای اصلاح آن می‌باشد و ABC گزارش داده که تیم لالیگایی روی "پوگبا" حساب می‌کند تا "جایگزین آرام" لوکا مودریچ باشد.

نه تنها تمایل مادرید برای دیدن پوگبا با پیراهن سفید معروف بلکه خود هافبک می‌گوید "رویای تاریخی" بازی برای غول لالیگا را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала