Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرزه پرانی مورینیو به انگلیس ها در اولین نشست خبری فصل جدید

© REUTERS / Reuters / Alex Morton Livepicمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
عضو شوید
جوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم در نشست خبری اولین دیدار فصل جدید سری آ اعلام کرد دلش برای نشست های خبری در ایتالیا تنگ شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است تیم فوتبال رم در هفته اول فصل 2021/22 سری آ میزبان فیورنتینا باشد.

ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی جالوروسی در خصوص بازی تیمش برابر فیورنتینا گفت:

برای این بازی آماده هستیم. تغییرات زیادی نسبت به بازی با ترابزون سپور نخواهیم داشت. در فوتبال مدرن، تغییرات زیاد بی معنی است. فلسفه کاری وینچنزو را بررسی کردیم و مقابل یک مربی با کیفیت که از بازیکنانی با کیفیت بهره می برد، بازی دشواری خواهیم داشت.

مهم ترین صحبت های سرمربی پرتگالی اما برگشت او به ایتالیا و شرکت در نشست خبری رقابت های سری آ بود. او البته به نشست های خبری که در انگلیس داشت پرزه پرانی کرد و گفت:

وقتی در انگلستان بودم همیشه به همکارانم می گفتم که دلم برای کنفرانس های خبری ایتالیا تنگ شده است. در انگلستان فقط می خواهند در مورد اختلافات و نظرات صحبت کنند، اما اینجا بیشتر به تاکتیک ها پرداخته می شود و خبرنگاران درک بالایی از مسائل فنی دارند.

​سرمربی تیم پرطرفدار پایتخت ایتالیا در خصوص رم نیز تاکید کرد:

رم باشگاهی بسیار بزرگ در حد باشگاه های قبلی من است؛ فقط پروژه آنها مثلا نسبت به دوران حضور من در اینتر و رئال مادرید متفاوت است. از آخرین قهرمانی رم سال ها می گذرد و آنها فصل گذشته را با اختلافی 29 امتیازی نسبت به قهرمان تمام کردند. رم برای به نتیجه رسیدن به زمان و سازماندهی نیاز دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала