Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان روی نیمکت؛ هری کین به ترکیب بازگشت + ویدیو/عکس

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
عضو شوید
ترکیب تاتنهام مقابل وولوز اعلام شد که هری کین در کنار دو ستاره خط حمله این تیم روی نیمکت هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که منچسترسیتی برای جذب هری کین ستاره تاتنهام به شدت علاقمند است اما کاپیتان انگلستان امروز اولین بازی خود را برای لندنی‌ها مقابل وولوز انجام خواهد داد.

او که پس از کمک به انگلستان تا رسیدن به فینال یورو 2020 برای تاتنهام بازی نکرده، و حالا و نونو اسپیریتو سانتو نام کین را در کنار لوکاس مورا، استیون بریخواین و هیونگ مین-سون روی نیمکت تاتنهام قرار داده است.

هری کین به دلیل تعطیلات نتوانست در بازی اول مقابل سیتی به میدان برود و اکنون در دسترس است.

منچسترسیتی در کل تابستان با انتقال کین در ارتباط بوده و این شخص اعتراف کرد که او نیاز به گفتگو با دانیل لوی رئیس اسپرز دارد.

کین در ابتدای تابستان گفت: "مطمئناً باید با باشگاه گفتگو شود. این لحظه‌ای در حرفه من است که باید به نوعی تأمل کنم و ببینم در کجا هستم و یک گفتگوی خوب و صادقانه با رئیس داشته باشم. به عنوان بازیکنی که نمی‌دانید رئیس باشگاه در چه فکری است. ممکن است او بخواهد من را بفروشد. او ممکن است فکر کند که اگر من می‌توانستم 100 میلیون پوند دریافت کنم پس چرا نه؟ من دو سه سال آینده ارزش این را نخواهم داشت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала