Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

20 انتقال آزاد با ارزش دنیای فوتبال؛ مسی در صدر+عکس

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции
Лионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی با انتقال رایگانش به پاریسن جرمن، باعث شد تا تیم فرانسوی برعلاوه جذب ستاره جهانی در مصرف پول نیز صرفه‌جویی کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آ.اس در سایت خود به بهانه جذب چند بازیکن با ارزش توسط تیم فوتبال پاریسن جرمن آن هم بصورت رایگان، با ارزش‌ترین نقل‌وانتقالات آزاد تاریخ را رده‌بندی کرده است.

لیونل مسی توسط وب‌سایت معتبر و ارزش‌گذار ترانسفر مارکت در حال حاضر 80 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است و به همین خاطر این بازیکن با انتقال رایگان و آزاد به پی‌اس‌جی با ارزش‌ترین بازیکن آزاد جهان در تاریخ فوتبال لقب گرفت.

نفر دوم جیان‌لویجی دوناروما دروازه‌بان فصل پیش میلان است که او هم به صورت آزاد از روسونری راهی پی‌اس‌جی شد، قیمت وی در بازار نقل وانتقالات 60 میلیون یورو تخمین زده شده است.

در رده‌‌ی سوم داوید آلابا مدافع اتریشی پیشن بایرن مونیخ است که از باوریایی‌ها بصورت رایگان به رئال مادرید منتقل شد و جانشین سرخیو راموسی شد که او هم بصورت آزاد از رئال به پاریس رفته بود. قیمت آلابا 55 میلیون یورو پنداشته می‌شود.

رابرت لواندوفسکی، ممفیس دیپای، استفان دی‌فری، لئون گورتسکا، آرون رمسی، میشائیل بالاک، آدرین رابیوت، هاکان چالهان‌اوغلو، امره چان، سانتی مینا، جورجینیو واینالدوم، آندر هررا، توماس مونیه، ویلیان، ساموئل اتوئو و هکتور هررا در رده‌های بعدی قرار گرفته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала