Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد سرمربی رئال از عملکرد شاگردانش برابر لوانته

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید پس از تساوی برابر لوانته به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت که باید در دفاع بهتر کار کنند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در هفته دوم رقابت های لالیگا به مصاف لوانته رفت که این بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
لوانتته 3 – رئال مادرید 3؛ توقف کهکشانی‌ها در دیداری پرهیجان + عکس

ستاره رئال وینیسیوس بود که با دبل خود اجازه نداد تیمش شکست خورده میدان را ترک کند. گل اول را نیز گرت بیل زده بود. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد در پیوند به اتفاقات شب گذشته صحبت کرد.

آنچلوتی ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:«بازی دیوانه کننده ای بود. دو امتیاز حساس از دست دادیم. سخت است که درباره این بازی صحبت کرد. باید هوشیارانه تر بازی می کردیم و طبیعی است که از کسب تساوی ناراحت باشیم. رویکرد تیم در نیمه دوم را دوست نداشتم، باید فشرده تر بازی می کردیم.»
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در ادامه به تمجدید از ستاره برازیلی تیمش پرداخت و گفت:«وینیسیوس بازیکن با کیفیتی است، سرعت زیادی دارد، و مسلماً باید در زمینه گلزنی بهتر شود؛ او در مصاف های تک به تک عالی است. او در این دو بازی اخیر بسیار خوب کار کرده و امیدوارم همینطور ادامه دهد.»

رئال با این نتیجه 4 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به بارسلونا پایین‌تر از اتلتیکومادرید 6 امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала