Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اصرار دروازه‌بان بارسا برای جدایی از این تیم

© AP Photo / Manu Fernandez / PoolФутболисты "Баварии" празднуют второй гол забитый в ворота "Барселоны" во время четвертьфинального матча Лиги чемпионов УЕФА (14 августа 2020). Лиссабон
Футболисты Баварии празднуют второй гол забитый в ворота Барселоны во время четвертьфинального матча Лиги чемпионов УЕФА (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
نتو مورارا، دروازه‌بان دوم بارسلونا، خواهان جدایی است و نمی‌خواهد نیمکت‌نشین مارک آندره‌آ تراشتگن باشد.

به گزارش اسپوتنیک، نتو در دو فصل آخر دروازه‌بان دوم بارسلونا بوده است و تنها در صورت مصدومیت و محرومیت مارک آندره‌ا تراشتگن توانسته در ترکیب ثابت کاتالان‌ها قرار گیرد.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
ورزش
برگشت نتو و دمبله به تمرینات بارسا

وی که در سال 2019، و پس از پیوستن یاسپر سیلسن به والنسیا، از این تیم با قرارداد 4 ساله به ارزش 35 میلیون یورو به بلوگرانا پیوست، حالا از نیمکت‌نشینی خسته شده و خواهان جدایی است.

براساس گزارش راک 1، دروازه‌بان برازیلی درخواست جدایی خود را رسماً به مدیران باشگاه سپرده است اما به نظر نمی‌رسد که باشگاه با درخواست جدایی او موافقت کند زیرا 9 روز از پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی مانده است و اگر نتو به تیم دیگری بپیوندد، کاتالان‌ها قادر به جذب جانشین او نخواهند بود.

از سویی هم رونالد کومان از نتو راضی است و به مدیران باشگاه اعلام کرده که روی او حساب می‌کند و نمی‌خواهد به این راحتی دروازه‌بان دوم تیمش را از دست دهد.

آرسنال زمستان گذشته به این دروازه‌بان علاقه داشت اما قیمت بلند این بازیکن سبب شد تا توپچی‌ها از جذب وی منصرف شوند و به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر بروند.

نتو در دو بازی آخر بارسلونا در رقابت‌های لالیگا که تراشتگن به دلیل مصدومیت غایب بوده است، در درون دروازه قرار گرفته و نمایش خوبی داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала