Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام آمادگی کوتینیو برای کاهش چشم‌گیر دستمزد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
فیلیپه کوتینیو به باشگاه بارسلونا اطلاع داده است که آماده کاهش چشم‌گیر دستمزدش در صورت قرار گرفتن در رأس پروژه باشگاه است.
Болельщики у стадиона «Камп Ноу», где нападающий «Барселоны» Лионель Месси провел пресс-конференцию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
ورزش
شماره 10 بارسا مسئولیتی بزرگ؛ آگوئرو رد کرد، کوتینیو می‌پذیرد؟

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا در چند هفته آخر تلاش زیادی برای فروش فیلیپه کوتینیو، ستاره برازیلی و گران‌قیمت خود انجام داد اما هیچ‌تیمی به دلیل دستمزد هنگفت این بازیکن پیشنهادی ارائه نکرد و به نظر می‌رسد که این بازیکن در نیوکمپ خواهد ماند.

از سویی هم کومان پس از جدایی مسی از مدیران بارسلونا خواسته است که دیگر به فکر فروش گریزمن و کوتینیو نباشند زیرا وی روی این بازیکن حساب می‌کند و آن‌‌ها در برنامه‌هایش جایگاه ویژه دارند.

باشگاه بارسلونا نیز به فیلیپه کوتینیو این موضوع را رساند و از وی خواست تا در جهت کمک به وضعیت اقتصادی باشگاه دستمزد خودش را کاهش دهد.

براساس گزارش اسپورت، فیلیپه کوتینیو که از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شده، به سران بارسا گفته است که در صورت مساعد شدن چنین شرایطی و قرار گرفتن وی در رأس پروژه باشگاه، وی حاضر است تا یک سوم دستمزدش را کاهش دهد.

ادعاهایی وجود دارد که شماره 10 به کوتینیو داده خواهد شد و این بازیکن پس از بازی‌های فیفا دی برای بارسلونا با شماره جدید به میدان خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала