Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو و بیل، فراتر از تصور؛ بازگشت دو ستاره فراموش‌شده به ترکیب رئال‌ مادرید

گرت بیل
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
آنچلوتی حالا به بازیکنانی که در زمان زیدان کمتر به بازی گرفته شده اند میدان می دهد تا تیمش را به شرایط ایده‌آل برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در دومین بازی خود در لالیگا متوقف شد. آنچلوتی اما در این دو بازی به ستاره‌هایی که پیش از این نیمکت‌نشین شده بودند فرصد بازی داد، ایسکو و گرت بیل.

Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
ورزش
مثلث جادویی من، بیل و بنزما؟ تیم جادویی را ترجیح می‌دهم

هر دو بازیکن در فصل گذشته و حتی در تابستان همین امسال جزو کسانی بودند که خبر فروش آن‌ها توسط رئال‌مادرید بارها شنیده شد. حالا اما آن‌ها سوار بر قطار رئال در این فصل لالیگا شده‌اند و باید به تیم‌شان کمک کنند.

ایسکو و بیل، نه تنها در ترکیب اصلی بازی با لوانته قرار گرفتند بلکه جزو بهترین‌های میدان هم بودند، هرچند که کامبک طوفانی لوانته در ابتدای نیمه دوم باعث شد که رئال حتی در آستانه شکست هم قرار بگیرد ولی در نهایت بازی با تساوی 3 - 3 به پایان رسید.

اکنون بیل با پیراهن شماره 18 دوباره تبدیل شده به ستاره رئال مادرید. در واقع آنچلوتی چیزی را که غیرممکن نشان می‌داد، ممکن کرده است و بیل بار دیگر نزد هواداران مادرید تبدیل به بازیکنی مهم شده است، هرچند که آن‌ها هنوز هم با او مشکلاتی دارند و همچنان در جمع ستاره‌های محبوب سانتیاگو برنابئو جایی ندارد.

Isco - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
ورزش
اعلام ترکیب رئال برابر لوانته؛ ایسکو برگشت !

ایسکو هم جزو کسانی بود که در زمان زین‌الدین زیدان به نیمکت رئال‌مادرید چسبانده شد و در واقع جزو مغضوبین مربی فرانسوی سابق رئال بود. حالا اما هافبک اسپانیایی به ترکیب مادرید برگشته و اتفاقا مقابل لوانته یکی از بهترین بازیکنان میدان بود.

بازگشت ایسکو به روزهای ایده‌آل، یک خبر خوب دیگر برای آنچلوتی در روزهایی است که به شدت از کمبود هافبک تراز اول در تیمش رنج می‌برد چون او این روزها تونی کروس و لوکا مودریچ را در اختیار ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала