Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوسیدن لوگوی چلسی برای لوکاکو دردسرساز شد + عکس

© REUTERS / DAVID KLEINSoccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match
Soccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
هواداران اینترمیلان، روملو لوکاکو را به دلیل بوسیدن لوگوی چلسی متهم به خیانت کردند و پای پُست او در انستاگرام نظریات زشت و تحقیرآمیز نوشتند.

به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو، اخیراً با 115 میلیون یورو، از اینترمیلان به چلسی پیوست و پس از نزدیک به 10 سال دوباره به این باشگاه برگشت.

وی شب گذشته و در نخستین بازی‌اش برای آبی‌ها موفق به گُلزنی شد و درخشش بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشت.

این بازیکن پس از بازی عکس از خودش در انستاگرام نشر کرد و نوشت:" پیروزی بزرگ امروز. رویای کودکی به واقعیت تبدیل شد. در نهایت، می‌توانم بگویم لندن آبی است".

این پُست که در آن ستاره بلجیمی لوگوی چلسی را بوسیده است، با واکنش‌های منفی هواداران اینترمیلان مواجه شده و آن‌ها مهاجم چلسی را به خیانت متهم کرده‌اند و پای پُست او حرف‌های رکیک و ناشایست نوشته اند.

 

البته این هواداران اینترمیلان به نماینده این بازیکن یعنی فدریکو پاستورلو نیز تاخته اند و وی را عامل اصلی جدایی ستاره درخشان تیم شان عنوان کرده‌اند.

لوکاکو فصل گذشته زیر نظر آنتونیو کونته درخشش بی‌نظیری داشت و با گُل‌هایی که برای این تیم به ثمر رساند، قهرمانی لیگ را به رامغان آورد.

وی این فصل به دلیل مشکلات مالی باشگاه فروخته شد اما هواداران اینترمیلان هنوز از وی دلخور اند و وی را خایین می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала