Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایید شد؛ مسی این هفته بازی می‌کند

© AFP 2023 / SAMEER AL-DOUMYاللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان
اللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاریسن‌جرمن تایید کرد که نام مسی این هفته در فهرست بازیکنان دعوت شده برای بازی برابر رنس شامل خواهد بود و او می‌تواند نخستین بازی خود را انجام دهد.
Аргентинский нападающий «Барселоны» Лионель Месси со своей семьей прибывает в аэропорт Эль-Прат в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
مسی راهی پاریس شد؛ رونمایی از نخستین بازی لئو با پی‌اس‌جی + ویدیو
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، آغاز این هفته پاریس را به مقصد بارسلونا ترک گفت و قرار بود پس از «فیفا دی» از تعطیلات برگردد ونخستین بازی خود را با پیراهن پاریسن‌جرمن انجام دهد.
مصدومیت ایکاردی از ناحیه شانه در بازی برابر برست، برنامه‌ریزی باشگاه پاریسن‌جرمن و مسی را بر هم زد و این بازیکن آرجانتینی مجبور شد تا روز گذشته به پاریس برگردد و خودش را برای نخستین بازی‌اش برای پی‌اس‌جی آماده سازد.
در همین حال مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاریسن‌جرمن تایید کرد که نام مسی این هفته در فهرست بازیکنان دعوت شده برای بازی برابر رنس شامل خواهد بود و او می‌تواند نخستین بازی خود را انجام دهد.
سرمربی پی‌اس‌جی در گفت‌وگو با ESPN، این موضوع را بیان کرد و گفت:" هفته خوبی برای لئو بود و امیدواریم همه چیز همین‌طور خوب پیش برود. نام مسی در فهرست بازیکنان دعوت شده برای بازی بعدی قرار خواهد گرفت و می‌تواند نخستین بازی خود را انجام دهد".
پاریسن‌جرمن یک شنبه آینده در چهارچوب هفته چهارم لیگ فرانسه در ورزشگاه آگوست-دلون دوم، مهمان رنس است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مسی برای می‌تواند نخستین بازی خود را انجام دهد و به انتظار پاریسی‌ها پایان بخشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала