Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان مدیر باشگاه یوونتوس به ماندن رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCAرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
عضو شوید
مدیر باشگاه یوونتوس یک بار دیگر تاکید کرد که فوق ستاره پرتگالی بانوی پیر در این تیم می‌ماند.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در حالی مقابل اودینزه تن به تساوی 2 - 2 داد که مکس آلگری با تصمیمی غیرمنتظره کریستیانو رونالدو را در این دیدار نیمکت‌نشین کرد.

FILE - In this Sunday, Oct. 11, 2020 file photo France's Kylian Mbappe and Portugal's Cristiano Ronaldo, right, greet each other before the UEFA Nations League soccer match between France and Portugal at the Stade de France in Saint-Denis, north of Paris, France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
جلد جذاب روزنامه «آ.اس»؛ امباپه در رئال، رونالدو در پی‌اس‌جی + عکس

از همین رو اکنون شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن از یوونتوس به گوش می‌رسد. هرچند پاول ندود نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس بعد از این بازی به رسانه‌های ایتالیایی گفت که رونالدو در یوونتوس می‌ماند.

در تازه‌ترین مورد هم پاول ندو، مدیر باشگاه یوونتوس تاکید کرد که رونالدو در این تیم می‌ماند. او در این باره افزود:«من یک بار دیگر تاکید می کنم رونالدو در یووه می ماند. در حال حاضر در ابتدای فصل هستیم و کمی ناهماهنگی و عدم در اوج بودن وجود دارد اما برای بازی نخست، این انتخاب آلگری بود. حتی کیلینی نیز در ترکیب نبود..»

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بیانکونری در کنفرانس این هفته خود اصرار داشت که برترین گلزن فصل گذشته سری آ به او درباره حضورش در تورین اطمینان خاطر داده است و وی نگرانی در خصوص جدایی رونالدو ندارد. فوق ستاره پرتگالی همچنین در فضای مجازی اظهار کرد که شایعات بی اساس درباره جابه‌جایی او کاملاً بیهوده و دور از احترام است.

قرارداد رونالدو در پایان فصل به اتمام می‌رسد و برخی کارشناسان اعتقاد دارند که بعید است باشگاهی در حال حاضر برای جذب رونالدو تمایلی داشته باشد چرا که هزینه‌های بیشتری در مقایسه با جابه‌جایی در پایان فصل به دنبال خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала