Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد پیشنهاد وسوسه‌انگیز پی‌اس‌جی از سوی امباپه بخاطر رئال

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
عضو شوید
ایستادگی امباپه در برابر پیشنهادات پاریسن‌جرمن ادامه دارد و این بازیکن می‌خواهد به دنبال برآورده کردن رویایی کودکی‌اش برود و به رئال مادرید بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت‌ها است که به دنبال کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن است و می‌خواهد این بازیکن را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد.

این باشگاه پس از پیوستن مسی به جذب این بازیکن بیشتر از قبل امیدوار شد و انتظار می‌رود طی چند روز آینده برای به خدمت گرفتن وی با باشگاه پاریسن‌جرمن مذاکرات خودش را آغاز کند.

پاریسی‌ها اما از ماندن این بازیکن در پی‌اس‌جی مطمئن اند و در تازه‌ترین مورد پیشنهاد 5 ساله قابل تمدید برای یک سال دیگر برای ستاره جوان خویش ارائه داده‌اند.

ایستادگی امباپه اما در برابر پیشنهادات پاریسن‌جرمن ادامه دارد و این بازیکن می‌خواهد به دنبال برآورده کردن رویایی کودکی‌اش برود و به رئال مادرید بپیوندد.

براساس گزارش RMC، کلیان پیشنهاد ارائه شده از سوی سران پی‌اس‌جی را رد کرده و واضح گفته است که به فکر پیوستن به رئال مادرید است.

با توجه به این موضوع حالا دیده شود که رئال مادرید چه زمانی دست به کار خواهد شد و برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد زیرا امروز رسانه‌های فرانسوی خبر دادند که کهکشانی‌ها تا حالا پیشنهادی به ستاره فرانسوی ارائه نداده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала