Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاش شد؛ پیکه در تلاش خرید سهام بارسلونا بود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه مدافع بارسلونا
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
عضو شوید
یک نشریه معتبر اسپانیایی فاش که کرد که مدافع کهنه‌کار بارسلونا تلاش‌های بسیاری برای خرید سهام این باشگاه کرده بود که رییس قبلی مانع او شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «اسپورت» به نقل گلوبال کرونیکل فاش کرد که جوزپ ماریا بارتومئو، رییس سابق بارسا، پیشنهاد خرید 49 درصد از سهام این باشگاه توسط جرارد پیکه، مدافع کهنه کار کاتالان ها، را رد کرده بود.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
ورزش
سهام بارسا فروخته می‌شود؟

جوزپ ماریا بارتومئو حتا به پیکه اجازه ارائه پیشنهاد را هم نداد، چون این به معنی نقض قوانین اخلاقی حاکم بر کارکنان باشگاه بوده و رفتار مطلوبی تفسیر نمی شد.

بارتومئو از kosmos دعوت کرد تا در یک جلسه حضور داشته تا شرکت های دیگری که علاقمند به خرید سهام بارسلونا هستند را مطلع سازد.

پروژه هئیت مدیره قبلی بارسلونا، فروش 49 درصدی بعضی از سهام باشگاه و تجاری سازی آن بود که مستقیما با درآمد حاصل از مسابقات ورزشی بارسلونا ارتباطی نداشت.

بارتومئو اعلام کرده بود که با فروش این سهام مبلغی بیش از 220 میلیون یورو به باشگاه تزریق خواهد شد که خوان لاپورتا جواب بارتومئو را داده و این تصمیم را کاملا رد کرده بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала