Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی به فروش امباپه رضایت داد؛ بمب در مادرید می‌ترکد؟

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé
Kylian Mbappé - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
عضو شوید
یک نشریه فرانسوی مدعی شد که سران بشگاه پاری‌سن‌جرمن قصد دارند مهاجم ملی پوش تیم شان به فروش رسانند.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌‌جرمن به جدیدترین پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد هم پاسخ منفی داد.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
بازیکن مورد علاقه نیمار جانشین امباپه در پی‌اس‌جی + عکس

در همین حال، رادیو «مونت‌کارلوی» فرانسه در خبری غیرمترقبه مدعی شد که باشگاه پاریسی پس از خرید لیونل مسی حالا به فروش کیلیان امباپه فکر می‌کند.

طبق این گزارش، پاری‌سن‌‌جرمن هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی رئال مادرید برای امباپه دریافت نکرده است. این منبع خبری اما اعلام کرد که یک تیم لیگ برتری که هنوز نامش فاش نشده برای خرید ستاره خط حمله پاریسی‌ها، پیشنهادی رسمی ارائه کرده است.

او که وارد سال پایانی قراردادش با پاری‌سن‌‌جرمن شده، همچنان آینده حرفه‌ای‌اش در این تیم در هاله‌ای از ابهام است. رادیو مونت‌کارلو فرانسه خبر داد، این ستاره فرانسوی جدیدترین پیشنهاد باشگاه پی‌اس‌جی برای تمدید قراردادش پیشنهادی 5 ساله با قابلیت تمدید برای سال ششم را رد کرده است.

روزنامه «لو پاریزین» فرانسه هم خبر داد، امباپه در حالی امیدوار است که پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری راهی رئال‌مادرید شود که پاری‌سن‌‌جرمن هنوز پیشنهادی رسمی از جانب این باشگاه اسپانیایی برای این بازیکن دریافت نکرده است.

نیمار به مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد داده در صورت جدایی هم‌تیمی فرانسوی‌اش‌ سراغ به خدمت گرفتن هموطنش یعنی ریچارلیسون از اورتون بروند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала