Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد رئال برای جذب امباپه به پی‌اس‌جی رسید + عکس/ویدیو

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید بالاخره پیشنهاد رسمی برای جذب کلیان امباپه ارائه کرد و به نظر می‌رسد که بزودی این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه، گزینه شماره یک رئال برای تقویت خط حمله این محسوب می‌شود و او شاید تنها گزینۀ است که می‌تواند خاطره رونالدو را در برنابئو کمرنگ کند.

ستاره فرانسوی از 14 سالگی نامش با رئال مادرید پیوند خورده است. زمانی که او در نوجوانی برای یک هفته به کمپ رئال آمد و حتی مذاکراتی نیز برای انتقالش به تیم‌های پایه‌ای این باشگاه داشت اما در نهایت به موناکو رفت و از آنجا به پی‌اس‌جی.

رئال مادرید که در چند فصل گذشته نیز به جذب این بازیکن علاقه نشان داده بود، به نظر می‌رسد که حالا به رویای خودش نزدیک شده است و بزودی این بازیکن را جذب خواهد کرد زیرا سران پی‌اس‌جی از ماندن او ناامید شده اند و امروز از کهکشانی‌ها دعوت کردند تا پیشنهاد شان را برای ستاره فرانسوی ارائه دهند.

در همین حال از اسپانیا خبر می‌رسد که نخستین پیشنهاد رسمی رئال مادرید برای جذب کلیان امباپه به پاریس رسیده است و پرز و همکاران منتظر پاسخ الخلیفی اند تا پول را به حساب آن‌ها واریز و بازیکن را از خود سازند.

براساس گزارش تاک اسپورت، پیشنهاد رئال مادرید 160 میلیون یورویی است و پرز جایی برای رد کردن این پیشنهاد نگذاشته است و نمی‌خواهد این فرصت طلایی را از دست دهد.

مدت زمان قرارداد رئال به امباپه 5 ساله است و دستمزد 25 میلیون یورویی نیز به این بازیکن فرانسوی در مادرید پرداخت خواهد شد.

گفته می‌شود که پاریسن‌جرمن پس از جدایی امباپه برای جذب رونالدو از یوونتوس تلاش خواهد کرد و فوق ستاره پرتگالی جانشین بازیکن فرانسوی می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала