Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلد جذاب روزنامه «آ.اس»؛ امباپه در رئال، رونالدو در پی‌اس‌جی + عکس

© AP Photo / Thibault CamusFILE - In this Sunday, Oct. 11, 2020 file photo France's Kylian Mbappe and Portugal's Cristiano Ronaldo, right, greet each other before the UEFA Nations League soccer match between France and Portugal at the Stade de France in Saint-Denis, north of Paris, France
FILE - In this Sunday, Oct. 11, 2020 file photo France's Kylian Mbappe and Portugal's Cristiano Ronaldo, right, greet each other before the UEFA Nations League soccer match between France and Portugal at the Stade de France in Saint-Denis, north of Paris, France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه تصمیمی برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن ندارد و رئال مادرید می‌خواهد با جذب این ستاره جوان، کودتای عظیمی را رقم بزند.

به گزارش اسپوتنیک، شواهد و قرائن گویای شکست پاری‌سن‌‌جرمن در پروژه تمدید قرارداد کیلیان امباپه است و این مهاجم چندین پیشنهاد را برای تمدید قرارداد نپذیرفته است.

 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
رد پیشنهاد وسوسه‌انگیز پی‌اس‌جی از سوی امباپه بخاطر رئال

امباپه جدیدترین پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را برای پنج فصل به علاوه یک فصل قابل مذاکره رد کرده است. این پیشنهاد شامل افزایش قابل توجه حقوق و دستمزد بود اما مهاجم فرانسوی آن را رد کرد، درست مانند پیشنهادات قبلی.

در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «آ.اس» در گزارش امروز خود نوشت که پاری‌سن‌جرمن پس از این اتفاق در تلاش این است که مهاجم فرانسوی را در همین تابستان یعنی تا هفته آینده به تیمی دیگر واگذار کند.

با توجه به اینکه امباپه سودای رسیدن به رئال مادرید را در سر دارد برای همین به نظر می رسد که مادرید تنها مقصد احتمالی او باشد. این نشریه اسپانیایی در ادامه گزارش خود افزود که با رفتن امباپه شاید پاریس برای جذب رونالدو تلاش کند و بخواهد زوج مسی و رونالدو را در خط تهاجمی خود بسازد.

از سوی دیگر، رونالدو خود نیز در تلاش است تا در این تابستان از یوونتوس جدا شود. او که در ترکیب اصلی بیانکونری در برابر اودینزه قرار نداشت، این شایعه را تقویت کرد که می خواهد از تورین جدا شود.

جلد امروز نشریه اسپانیایی «آ.اس» که مدعی است امباپه راهی رئال مادرید می شود و رونالدو به پاریس خواهد رفت.

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала