Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان با ستاره منچسترسیتی به توافق شخصی رسید

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی
برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
عضو شوید
منچسترسیتی تصمیم گرفته است که یکی از بهترین هافبک هایش یعنی برناردو سیلوا را فدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته خبر رسید برناردو سیلوا اخیرا هماهنگی هایی را برای ترک آپارتمان خود در مرکز شهر منچستر انجام داده چرا که می خواهد از جمع سیتیزن ها جدا شود.

Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
سیلوا بر مشکلات سیتی افزود؛ بازی‌ساز پرتگالی انتقال به تاتنهام را رد کرد

در همین رابطه، اکروم کونور خبرنگار Calcio In Pillole در گزارشی مدعی شده است این بازیکن به صورت شخصی با سران میلان مذاکره کرده و امروز به توافق رسیده است.

اکنون گفتگوها بین باشگاه میلان و منچسترسیتی در حال پیگیری است و انتظار می رود دو طرف در چند روز آینده به توافق برسند. سیلوا پیش از این تجربه حضور در لیگ های پرتغال، فرانسه و انگلیس را در کارنامه دارد و پیوستن به میلان اولین تجربه وی در ایتالیا خواهد بود.

قیمت برناردو بیش از 50 میلیون یورو تخمین زده می شود. این بازیکن در شروع تابستان مذاکراتی با لالیگا داشت و البته اخیرا پیشنهاد تاتنهام را رد کرده بود.

برناردو در منچسترسیتی سالی هشت میلیون یورو دستمزد می گیرد که برای روسونری ها مبلغ بسیار بالایی است. اگر برناردو دستمزدش را کاهش بدهد به نظر می رسد که احتمال حضورش در لیگ ایتالیا خیلی زیاد است تا زیر نظر استفانو پیولی در ترکیب روسونری ها قرار بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала