Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروجی‌ها قطعی بارسا مشخص شد

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
رونالدو کومان به مدیران بارسلونا فهرست 5 نفره از بازیکنانی را تحویل داده است که روی آن‌ها حساب نمی‌کند و مشکل با جدایی شان ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا این فصل وضعیت بسیار بدی در نقل‌وانتقالات داشت و به دلیل مشکلات مالی نتوانست خرید بزرگی انجام دهد.

Barcelona's Sergi Roberto, left, challenges for the ball with Roma's Daniele de Rossi during a Champions League quarter-final, first leg soccer match between FC Barcelona and Roma at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
چراغ سبز دو کاپیتان دیگر بارسا به کاهش دستمزد

این باشگاه دپای، آگوئرو و گارسیا را رایگان و امرسون را با 9 میلیون جذب کرد و همینطور مسی را به طور رایگان از دست داد.

با آن که کومان تیمش را آنچنانی که می‌خواست نتوانست تقویت کند، اما تصمیم دارد دیگر ستاره‌هایی را که نیاز ندارد، در تیم حفظ نکند.

این سرمربی هالندی فهرست 5 نفره از بازیکنانی را به مدیران باشگاه تحویل داده است که روی آن‌ها حساب نمی‌کند و مشکل با جدایی شان ندارد.

براساس گزارش جرارد رومرو، ریکی پویگ، الکس کویادو، ری مناج، میرالم پیانیچ و ساموئل اومتیتی بازیکنانی اند که کومان خواهان جدایی شان شده و تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم را باید ترک کنند.

این بازیکنان در این فصل حتی یک دقیقه هم در بازی‌های رسمی به میدان نرفته اند، پس مشخص است که مربی دیگر روی آن‌ها حساب نمی‌کند.

پیانیچ خروج را میپذیرد اما کویادو، پویگ و اومتیتی می‌خواهند در بارسلونا بمانند از طرفی وضعیت ری مناج درحال حاضر نامعلوم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала