Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: اتلتی زوج سوارز را پیدا کرد؛ ستاره تیم المپیک برازیل به روخی بلانکوس پیوست

© REUTERS / STOYAN NENOVMatheus Cunha comemora seu primeiro gol nos acréscimos do segundo tempo com outros jogadores, Olimpíadas Tóquio 2020, 7 de agosto de 2021
Matheus Cunha comemora seu primeiro gol nos acréscimos do segundo tempo com outros jogadores, Olimpíadas Tóquio 2020, 7 de agosto de 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
اتلتیکو مادرید خرید ماتیوس کونیا مهاجم تیم برزیل در المپیک را نهایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو در کل تابستان به دنبال رقیب و زوجی برای لوئیز سوارز بود تا مهاجم اروگوئه ای بتواند گاهی استراحت کند.

حالا تیم سیمئونه توانست ماتیاس کونیا مهاجم 22 ساله برازیلی را از هرتابرلین با مبلغی بین 25 تا 30 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

کونیا تا سال 2026 با اتلتیکو قرارداد بست  که به نظر می رسد درخشش در المپیک و کسب مدال طلای بازی‌های توکیو نقشی کلیدی در انتقالش داشت.

کونیا یک مهاجم نوک ذاتی نیست اما قدرت حمل توپ بالایی دارد و در ضربات آخر خیلی خوب کار می کند. کونیا در 16 بازی در تیم زیر 23 سال برزیل توانسته 15 گل به ثمر برساند. کونیا در مسابقات المپیک در پنج بازی سه گل زد که یکی از آنها در فینال بود و به قهرمانی کشورش کمک کرد. 

اتلتیکو در ابتدا با گریزمان مذاکره کرد اما دستمزد بالای این بازیکن بازگشتش را منتفی کرد. بعد از آن تیم مادریدی به سراغ جذب دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی فیورنتینا رفت اما درخواست های مالی بالای تیم ایتالیایی انتقال را منتفی کرد. رافا میر دیگر گزینه مورد نظر اتلتیکو راهی سویا شد و حالا آنها توانستند خط حمله خود را با جذب کونیا تکمیل کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала