Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه شرط مهم برای سیتیزن‌ شدن رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی باید برای جذب کریستیانو رونالدو سه شرط اساسی را رعایت شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ خورخه مندس نماینده کریستیانو رونالدو در حال مذاکره با منچسترسیتی است اما این قرارداد پیچیده به نظر می‌رسد زیرا غول لیگ برتری باید سه شرط را برای خرید CR7 برآورده کند.

رونالدو معتقد است که قراردادش با یوونتوس در جون 2022 به پایان می‌رسد اما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فعلی قصد دارد بیانکونری را ترک کند، اگرچه یوونتوس اصرار دارد که او هرگز به باشگاه نگفته که می‌خواهد جدا شود.

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش می‌دهد که منچسترسیتی تنها باشگاهی است که تمایل به خرید رونالدو دارد اما قهرمان لیگ برتر وقت ندارد تا قرارداد را نهایی سازد. پنجره نقل و انتقالات تابستانی در 31 آگوست بسته می‌شود اما این تنها چیزی نیست که این معامله را پیچیده می‌کند. رسانه‌های ایتالیایی گزارش می‌دهند که سیتیزن‌ها نمی‌خواهد برای خرید رونالدو به یوونتوس پول بدهد در حالی‌که بانوی پیر برای جلوگیری از ضرر سرمایه به 25 تا 30 میلیون یورو نیاز دارد. به عنوان یک جایگزین آنها می‌توانند گابریل ژسوس را در یک قرارداد مبادله‌ای جذب کنند اما سیتی نمی‌خواهد مهاجم برزیلی را بفروشد.

با این حال تیم پپ گواردیولا در صورت استقبال از رونالدو باید یک مهاجم بفروشد و طبق این گزارش رحیم استرلینگ مهاجمی خواهد که در حال خروج از ورزشگاه اتحاد است اما بار دیگر منچسترسیتی جهت فروش وینگر انگلیسی زمان زیادی ندارد.

رونالدو در سال 2018 با 112 میلیون یورو از رئال به یوونتوس پیوست و در 134 بازی با بیانکونری 101 گل به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала