تهدیدات علیه کارمندان سازمان ملل در افغانستان

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر تهدیدات علیه کارمندان سازمان ملل در افغانستان
تهدیدات علیه کارمندان سازمان ملل در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
دبیرکل سازمان ملل در گزارشی گفته است که برخی از کارمندان آنها در افغانستان با آزار و تهدید روبرو شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارشی از آزار و اذیت کارمندان این سازمان در افغانستان خبر داده گفت: "من نگرانی، اضطراب و درد شما را به اشتراک می گذارم. من از گزارش هایی مبنی بر اینکه برخی از شما با آزار و تهدید روبرو شده اید ناراحت هستم."

 حقوق بشر سازمان ملل متحد: طالبان باید به تعهدات‌شان به مردم، به‌ویژه زنان پابند باشند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
سازمان ملل متحد: طالبان باید به تعهدات‌شان به مردم، به‌ ویژه زنان پابند باشند

وی افزود که سازمان در تلاش است تا امنیت کارمندان را در افغانستان حفظ کند.
گوترش گفت: "اکنون که با این چالش جدید روبرو شده ایم، در تلاش هستیم تا لوازم مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم و تیم های متخصص را برای پشتیبانی بفرستیم. ما همچنان می مانیم و به تلاش خود برای حفظ امنیت شما و کمک به مردم مصائب طولانی مدت افغانستان ادامه می دهیم و خواهیم داد. "
یادآوری میکنیم که مقامات سازمان ملل نسبت به حمله مسلحانه احتمالی جدید طالبان به دره پنجشیر که اکثر جمعیت آن تاجیک هستند، بسیار نگرانند.
استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونی گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره گزارشات مربوط به بسیج نظامی جدید طالبان علیه دره پنجشیر گفت: آخرین چیزی که مردم در افغانستان نیاز دارند، ادامه درگیری‌های مسلحانه است. ما شدیدا نگران تاثیرات انسانی ادامه جنگ در هر کجای افغانستان هستیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала