وضع قوانین جدید توسط وزارت داخله هند برای مسافران از افغانستان

© AFP 2023 / INDRANIL MUKHERJEE وضع قوانین جدید توسط وزارت داخله هند برای مسافران از افغانستان
 وضع قوانین جدید توسط وزارت داخله هند برای مسافران از افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
وزارت امور داخله هند ویزه برای همه شهروندان افغان را که در این کشور نیستند لغو کرده و قوانین جدیدی را برای سفر به هند وضع کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله هند ویزه برای همه شهروندان افغان را که در این کشور نیستند لغو کرده و قوانین جدیدی را برای سفر به هند وضع کرده است.

وزارت داخله هند گفت: "با در نظر گرفتن برخی گزارش ها مبنی بر مفقود شدن یک تعداد پاسپورت های اتباع افغان، ویزای قبلی صادر شده برای همه شهروندان افغان که در حال حاضر در هند نیستند بلافاصله لغو می شود."

اجازۀ دو پرواز در روز برای تخلیه شهروندان هند از کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
اجازۀ دو پرواز در روز برای تخلیه شهروندان هند از کابل

این وزارت افزود: "با توجه به وضعیت امنیتی حاکم در افغانستان و ساده شدن روند صدور ویزا از طریق ارائه ویزای اضطراری الکترونیکی، تصمیم گرفته شد که از این پس همه شهروندان افغان فقط با ویزای الکترونیکی به هند سفر کنند."

اوضاع افغانستان به ویژه در ده روز نخست ماه آگست زمانی بدتر شد که طالبان (این جنبش در فدراسیون روسیه به عنوان جنبش تروریستی ممنوع است)، حملات خود را علیه نیروهای دولتی تشدید کردند.

گفتنی است اشرف غنی، رییس جمهور پیشین کشور، هم‌زمان با ورد طالبان به کابل، از کشور خارج شد. طبق‌ گزارشات، او هنگام خروج چهار موتر و یک چرخ‌بال پر از پول را با خود برده است. با این حال غنی تاکنون اختلاس میلیون‌ها دالر را رد کرده و در نوار تصویری که به نشر رسانده، گفته است که تنها با یک دست لباست افغانستان را ترک کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала