Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی روی امباپه قیمت گذاشت؛ رئال نزدیک به خرید ارزشمند‌ترین بازیکن جهان

© AP Photo / Joan Monfortپاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا PSG's Kylian Mbappe, center, fights for the ball with Barcelona's Oscar Mingueza during the Champions League round of 16, first leg soccer match between FC Barcelona and Paris Saint-Germain at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Tuesday, Feb. 16, 2021
پاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا   PSG's Kylian Mbappe, center, fights for the ball with Barcelona's Oscar Mingueza during the Champions League round of 16, first leg soccer match between FC Barcelona and Paris Saint-Germain at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Tuesday, Feb. 16, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
پاری‌سن‌ژرمن پس از رد کردن پیشنهاد اولیه رئال مادرید، قیمت کیلیان امباپه را مشخص کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید اولین پیشنهاد خود را دیروز به پاریس ارائه داد اما از سوی پی‌اس‌جی رد شد، اما حالا تیم فرانسوی روی ستاره‌اش قیمت گذاشت.

پس از افزایش تلاش‌های رئال، پاریسی‌ها این تصمیم را گرفتند تا قیمت درخواستی کیلیان امباپه را تعیین کنند.

رئال همیشه به دنبال جذب امباپه بوده و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه از او می‌خواهد بازیکنی کلاسیک در گالاکتیکو باشد.

تیم فرانسوی در تابستان امسال مشغول جذب نیرو شده و طی آن موفق به جذب لیونل مسی، جانلوئیجی دوناروما، واینالدوم، سرخیو راموس و اشرف حکیمی گردید و امیدوار است امباپه را به قراردادی جدید راضی نماید.

با این حال این بازیکن 22 ساله وارد 12 ماه پایانی قرارداد خود شده و بعید به نظر می‌رسد که قراردادش را تمدید نماید و این مورد دروازه را برای رئال باز کرده، تیمی که در دو موقعیت جداگانه سعی در جذب این بازیکن جوان داشته و اکنون مصمم است که برای سومین بار موفق به این کار شوند.

طبق گزارش ESPN پرز اولین حرکت خود را انجام داده و مبلغ 137 میلیون پوند (160 میلیون یورو) برای خدمات امباپه پیشنهاد کرده است. این پیشنهاد بلافاصله توسط PSG رد شد اما پس از سنگ اندازی رئال در گذشته، باشگاه پاریسی "سرانجام تمایل خود را برای مذاکره نشان داد."

این برای اولین بار است که پاریسی‌ها راضی به فروش ستاره‌اش شده‌اند اما تنها به شرط ارزشی که دوست دارند، در گزارش آمده که رئال باید پیشنهاد خود را به 171 میلیون پوند (200 میلیون یورو) برساند تا شانس تکمیل قرارداد قبل از مهلت 31 آگوست را داشته باشد.

امباپه در آگوست 2017 با قرارداد قرضی اولیه از موناکو به پی‌اس‌جی پیوست که با پرداخت 160 میلیون پوند (180 میلیون یورو) دائمی شد. و از آن زمان تاکنون او در 122 بازی برای باشگاه 112 گل به ثمر رسانده و با نیمار همکاری شگفت انگیزی داشته است.

با این حال با پایان یافتن قرارداد وی و رسیدن مسی پس از اتمام قراردادش با بارسلونا، آینده امباپه با تردید بیشتری روبرو شده است.

رئال با توجه به ضررهای ناشی از ویروس کرونا اما هنوز در موقعیت پیشنهاد درست برای امباپه قرار دارد زیرا آنها در دوسال گذشته خریدی نداشته‌اند و از طریق فروش چند بازیکن‌اش توانسته هنوز درآمد نماید. در تابستان امسال این تیم واران را با مبلغ اولیه 34 میلیون پوند به منچستریونایتد فروخت که تا 43 میلیون پوند خواهد رسید، در حالی‌که اودگارد با 30 میلیون پوند به اضافه 4 میلیون پوند به آرسنال پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала