Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش‌نهاد مناسب بیاید؛ امباپه به رئال می‌رود

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
مدیر ورزشی باشگاه پاریسن جرمن اعلام کرده است که کیلیان امباپه می‌تواند این باشگاه را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، در شرایطی که اخبار و حواشی پیرامون حضور کیلیان ام‌باپه در رئال‌مادرید در 24 ساعت اخیر به اوج خود رسیده، لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌ جرمن سرانجام در گفت و گویی با RMC Sport در این خصوص صحبت کرد.

لئوناردو مدیر ورزشی برازیلی پاریسن جرمن اعلام کرده است که کیلیان امباپه می‌خواهد باشگاه فرانسوی را ترک کند و و به رئال مادرید برود.

لئوناردو همچنین افزوده است که در صورت داشتن پیشنهاد مناسب و شرایط خوب با خروج این بازیکن مخالفتی نخواهد داشت. وی همچنین اعلام کرد هیچ باشگاهی به غیر از رئال‌مادرید به ستاره  فرانسوی ابراز علاقه نکرده است.

لئوناردو گفت:

"او می‌خواهد به رئال‌مادرید برود و ما هم جلوی او را نخواهیم گرفت. پاسخ ما به پیشنهاد اول رئال منفی بود اما اگر خواسته‌های ما محقق شود آن‌گاه تصمیم می‌گیریم.

ما علیه خواسته‌های کسی عمل نمی‌کنیم. اگر ام‌باپه می‌خواهد به رئال برود اجازه خواهیم داد، اما مطابق با خواسته‌هایمان.

دو پیشنهاد مهم به ام‌باپه داده‌ایم، برای آن که ثابت کنیم بازیکن مهمی برای ماست و در کانون پروژه ما حضور دارد، اما نه بالاتر از آن. در این تابستان رویا ساخته‌ایم و اجازه نمی‌دهیم کسی آن را تخریب کند.

رفتار رئال در این 2 سال نادرست و حتی غیرقانونی بوده است. چون آن‌ها مستقیما با بازیکن تحت قرارداد مذاکره کرده‌اند. پیشنهاد رئال از خواسته‌های ما دور بوده، بله حدود 160 میلیون یورو اما این کمتر از رقمی است که در سال 2017 پرداخت کردیم.

به نظر می‌رسد این برنامه‌ای از سوی آن‌هاست تا از ما جواب منفی بشنوند و نشان دهند همه تلاش خود را برای جذب او انجام داده‌اند و سپس یک سال صبر کنند تا‌ او را به شکل آزاد به خدمت گیرند. کیلیان همیشه قول داده که این‌جا را به عنوان بازیکن آزاد ترک نمی‌کند.

آیا تمایل داریم دوباره با رئال صحبت کنیم؟ نه، پنجره نقل و انتقالاتی در روز 31 آگوست بسته می‌شود. نقشه ما مشخص بود: او را نگه داریم و قراردادش را تمدید کنیم. اما برای فروش، اجازه نمی‌دهیم او با قیمتی کمتر از آن‌چه در سال 2017 به موناکو پرداخت کردیم، از ما جدا شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала