Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انریکه: دوست دارم اسپانیا را گواردیولا هدایت کند

© REUTERS / Juan Medinaانریکه
انریکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
عضو شوید
لوئیز انریکه سرمربی فعلی تیم ملی اسپانیا، در گفت‌وگویی اظهار داشته است که علاقه دارد روزی پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی، لاروخا را هدایت کند.
انریکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
رضایت کامل اسپانیایی‌ها از انریکه؛ لوچو تمدید می‌کند؟

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترستی، اخیراً اعلام کرد که پس از سال 2023، از هدایت این تیم کنار خواهد رفت و نیاز به استراحت دارد.

در مورد آینده این سرمربی پس از سال 2023، صحبت‌های زیادی در رسانه‌ها مطرح شده است و برخی رسانه‌ها گفته اند که پپ باید در رده ملی نیز فعالیت کند تا دیده شود که می‌تواند در رقابت‌های ملی نیز موفق باشد یا خیر.

در همین حال لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا، هموطن و هم‌تیمی سابق گواردیولا، در گفت‌وگویی اظهار داشته است که علاقه دارد پپ روزی لاروخا را هدایت کند.

وی در این مورد گفت:" ای کاش گواردیولا سرمربی اسپانیا بود. من واقعاً او را دوست دارم وعالی خواهد بود. علاوه بر این، من دوست دارم تیم ملی کشورمان را با هدایت او ببینم. فکر نمی کنم اسپانیا بتواند مربی بهتری نسبت به گواردیولا داشته باشد".

انریکه در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که برخی از رسانه‌ها کاتالونیایی بازگشت به بارسا را بهترین گزینه برای پپ پس از سال 2023 می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала