Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا مذاکرات برای تمدید قرارداد دمبله را آغاز کرد

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا قصد دارند تا قرارداد مهاجم فرانسوی این تیم را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله یکی از بازیکنانی است که از زمان پیوستن به بارسلونا همیشه عملکردی مورد انتقاد داشته است و هواداران بارسلونا در برخورد با وی همیشه دو دسته بوده اند.

Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
ورزش
برنامه بارسا، تمدید با دمبله قبل از پایان سال میلادی

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، بارسلونا در حال مذاکره با مدیر برنامه‌های این بازیکن است و قصد دارد حداقل 3 فصل دیگر قرارداد وی را تمدید کند.

این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که بازیکن باید حقوق خود را با شرایط فعلی اقتصادی باشگاه تنظیم می کند. بارسلونا امیدوار است پس از پنجره نقل و انتقالات مذاکرات را سرعت ببخشد و در حال حاضر دمبله و مشاورانش در حال بررسی شرایط هستند.

بر اساس این گزارش، ماتئو آلمانی و رامون پلنز که از اعضای کادر مدیریتی بارسلونا هستند، به عثمان دمبله گفته اند که نقش مهمی در تیم خواهد داشت. آنها او را یکی از معدود بازیکنان تیم می دانند که می تواند به تنهایی نقش تعیین کننده ای در بازی ها داشته باشد.

از طرفی دیگر روی نیمکت بارسلونا نیز عقاید به همین شکل است و کومان نیز کاملاً روی او حساب می کند و آماده است تا با بازگشت وی از مصدومیت بار دیگر او را در ترکیب بلوگرانا قرار دهد.

عثمان دمبله در سال 2017 با قراردادی 5 سال به ارزش 105 میلیون یورو + 40 میلیون یورو بندهای اضافی از دورتموند راهی بارسلونا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала