Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچسترسیتی دست‌بردار نیست؛ پیشنهاد جدید سیتیزن‌ها به رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی خبر از پرواز ژرژ مندس به سمت تورین برای مذاکره با باشگاه یوونتوس در مورد آینده موکلش کریستیانو رونالدو می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، جانلوکا دی مارتزیور، خبرنگار ایتالیایی مدعی شد که منچستر سیتی پیشنهاد عقد قرارداد دو ساله با حقوق سالیانه 15 میلیون یورو را به کریستیانو رونالدو داده است.

كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
سه شرط مهم برای سیتیزن‌ شدن رونالدو

مشکل بزرگ بر سر انتقال رونالدو حقوق فصلی 30 میلیون یورویی اوست که برای باشگاه‌های بزرگ هم سنگین خواهد بود و از طرفی باشگاه یوونتوس هم خواهان 30 میلیون یورو برای انتقال فوق‌ستاره 36 ساله شده است.

در هر صورت قرارداد رونالدو یک فصل دیگر تمام می‌شود. به همین دلیل هم حالا مندس با یک هواپیمای شخصی به ایتالیا رسیده و به خانه کریستیانو رفته تا در اولین فرصت با باشگاه مذاکره کند.

در این بین گفته شده منچسترسیتی برای انتقال رونالدو جدی‌تر است، ولی برای این که نمی‌خواهد هزینه زیادی برای آن بپردازد و حتی خواهان انتقال رایگان شده، شاید پیشنهاد معاوضه بازیکن را بدهد.

در مورد پاری‌سن‌جرمن هم گفته می‌شود حتی اگر کیلیان امباپه راهی رئال‌مادرید شود، این باشگاه جذب بازیکنی مثل روبرت لواندوفسکی را به کریستیانو رونالدو ترجیح خواهد داد.

همین موارد می‌تواند تأثیر دومینووار در نقل‌وانتقالات ایجاد کند و شاهد جابه‌جایی چند ستاره در روزهای آتی باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала