Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو جرأت نمی‌کند به سیتی برود

© AP Photo / JON SUPERManchester United's Wayne Rooney, left, celebrates after scoring against AS Roma with teammate Cristiano Ronaldo, during their Champion's League quarterfinal, first-leg soccer match at the Rome Olympic stadium, Rome, Italy, Tuesday April 1, 2008. Manchester United won 2-0 with the first goal scored by Ronaldo and the second one by Rooney.
Manchester United's Wayne Rooney, left, celebrates after scoring  against AS Roma with teammate Cristiano Ronaldo, during their Champion's League quarterfinal, first-leg soccer match at the Rome Olympic stadium, Rome, Italy, Tuesday April 1, 2008. Manchester United won 2-0 with the first goal scored by Ronaldo and the second one by Rooney. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
عضو شوید
وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد و هم‌تیمی پیشین کریستیانو رونالدو می‌گوید که این بازیکن به تیم رقیب سابقش نخواهد پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، رونی اسطوره تیم فوتبال منچستریونایتد در خصوص احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به منچسترسیتی گفت: "رونالدو جرات نمی‌کند میراث منچستریونیتد را زیر پا بگذارد و به سیتی برود."

به نقل از وب‌سایت گل، به نظر می‌رسد حضور رونالدو در یوونتوس به پایان خط رسیده و این بازیکن به زودی ایتالیا را به مقصد منچسترسیتی ترک خواهد کرد.

 از این رو وین رونی هم‌تیمی سابق رونالدو در منچستریونایتد در ای خصوص اظهار داشت: "فکر می‌کنم کریستیانو میراث بسیار خوبی در منچستریونایتد داشته و می‌دانم که او به عنوان یک بازیکن و یک شخص چقدر افتخار به آن می‌کند."

وی ادامه داد: "من نمی‌توانم پیوستن او به سیتی را ببینم اما این فوتبال است بنابراین شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می‌دهد. تعداد کمی از بازیکنان این کار را انجام داده‌اند اما هیچکس در سطح کریستیانو نیست. البته از نظر مالی او نیازی به انجام این کار ندارد. من فکر می‌کنم او به پاری‌سن‌ جرمن برود."

رونی که اکنون سرمربی دربی کانتی است، افزود: "فکر می کنم باید آنچه را به نفع خانواده است را برای خود انجام دهید اما همه می دانند که من هرگز نمی‌توانم برای لیورپول یا منچسترسیتی بازی کنم."

رونالدو و رونی از سال 2004 تا 2009 با یکدیگر در منچستر هم‌تیمی بودند و توانستند به همراه یکدیگر افتخارات زیادی برای این تیم به دست آورند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала