Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریس هنوز هیچ جوابی به پیشنهاد جدید رئال نداده است

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
عضو شوید
یک منبع خبری اسپانیایی خبر توافق پاریسن جرمن به فروش کیلیان امباپه با مبلغ 180 میلیون یورو را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آ.اس گزارش داده است که با وجود شایعات در مورد نهایی شدن انتقال امباپه، پی اس جی هنوز هیچ پاسخ رسمی به پیشنهاد اخیر رئال مادرید با مبلغ 170 میلیون یورو نقد به علاوه 10 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد نداده است.

در حقیقت واکنش پی اس جی به پیشنهاد دوم رئال مادرید سکوت بوده هر چند که شاید در ساعات آینده پاسخی از جانب آنها داده شود. در حقیقت مدیران رئال تائید می کنند که مذاکرات به جلو حرکت می کند اما فعلا نمی توان گفت که چیزی قطعی شده است.

رئال حس می کند که استراتژی پی اس جی این است که تا زمانی که جایگزینی باری امباپه پیدا نکرده اند، پاسخی به پیشنهاد رئال ندهند. در حقیقت پاریس منتظر است تا خرید جایگزین وی را نهایی کند. رویای همیشگی الخلیفی حضور رونالدو و مسی در کنار هم بوده اما ستاره پرتگالی در راه منچسترسیتی است.

فعلا همه چیز برای انتقال امباپه مهیا است. رئال مادرید مراسم معارفه را احتمالا 19 یا 20 سنبله در ورزشگاه برنابئو برگزار می کند یعنی در زمانی که امباپه از اردوی تیم ملی فرانسه برگردد. البته

در صورت نهایی شدن انتقال کیلیان، این بازیکن در ابتدا برای تست پزشکی به مادرید می آید و بعد از آن به اردوی فرانسه ملحق می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала