Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد برای رونالدو با سیتی وارد جنگ می‎‌شود؟

© REUTERS / Massimo Pincaکریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo
کریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
عضو شوید
شایعات مربوط به انتقال کریستیانو رونالدو از یوونتوس به منچسترسیتی در آخرین روز های پنجره نقل و انتقالات بسیار داغ شده است و باید دید که در نهایت این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از منابع خبر از توافق شخصی رونالدو با منچسترسیتی داده اند و برای تکمیل این انتقال باید سیتیزن ها با یوونتوس هم توافق کنند.

اکنون با توجه به اینکه رونالدو بین سال های 2003 تا 2009 در منچستر یونایتد توپ زده و منچسترسیتی رقیب سنتی این باشگاه است، این پرسش مطرح می شود که آیا منچستریونایتد هم وارد بازی رقابت با منچسترسیتی برای جذب رونالدو می شود؟

به گفته اسکای اسپورت، منچستریونایتد هیچ قصدی برای جذب رونالدو ندارد و در قضیه انتقال او به منچسترسیتی دخالتی نخواهد کرد و پیشنهادی به رونالدو یا یوونتوس نخواهد داد چرا که به اعتقاد سران منچستر یونایتد، فوق ستاره پرتگالی دیگر دوران خود در منچستر یونایتد را سال ها پیش سپری کرده است و از سویی منچستریونایتد، جیدون سانچو را در پست وینگر جذب کرده است و روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است و بنابراین دیگر منچستر یونایتد برای جذب رونالدو وارد رقابت با منچسترسیتی نخواهد شد.

در نهایت باید دید که رونالدو راهی منچسترسیتی می شود یا این انتقال رخ نخواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала