Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک نام بزرگ و غیرمنتظره برای جانشین رونالدو + عکس

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
عضو شوید
در حالیکه جدایی فوق ستاره پرتگالی از یوونتوس قطعی به نظر می‌رسد، سران باشگاه ایتالیایی در تلاش یافتن جانشین برای او هستند.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس طی روزهای آینده برای جذب جانشین کریستیانو رونالدو و ترمیم خط حمله اش تلاش خواهد کرد.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
بمب خبری جدید؛ رونالدو در راه منچستر

بانوی پیر یوونتوس فرضیه جذب ادن هازارد، وینگر 30 ساله بلجیمی رئال مادرید را زیر بررسی دارند. این ستاره بلجیمی که دوران نه چندان موفقی را به دلیل مصدومیت های متعدد و طولانی در رئال مادرید سپری نکرد، به گزینه تقویت خط حمله یوونتوس بدل شده و بیانکونری در اندیشه جذب قرضی او از رئال مادرید است.

از سوی هم، یوونتوس در تلاش است با انتقال قرضی همراه با حق خرید، مائورو ایکاردی مهاجم 28 ساله پاری‌سن‌جرمن که مدت هاست زیر نظرش دارد را به خدمت گیرد اما در حال حاضر پی اس جی تمایلی برای فروش این مهاجم آرجنتینی ندارد، به خصوص این که کیلیان ام باپه در آستانه انتقال به رئال مادرید است.

یوونتوس وضعیت مویزه کین، مهاجم 21 ساله سابق خود را هم پیگیری می کند. یوونتوس این فرصت را دارد تا این مهاجم ایتالیایی اورتون را به صورت قرضی همراه با حق خرید اجباری که منوط به راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا است را بازگرداند.

باشگاه ایتالیایی ساعات حساس را سپری می کند و در حال بررسی مهاجمان پیرامون خود است اما هنوز تصمیم قطعی اش برای جذب جانشین کریستیانو رونالدو را نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала