Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراض عجیب هواداران آرسنال به عملکرد فاجعه‌بار این تیم

© AFP 2023 / Olivier ChassignoleБолельщики Франции реагируют во время трансляции 1/8 финала футбольного матча ЕВРО-2020
Болельщики Франции реагируют во время трансляции 1/8 финала футбольного матча ЕВРО-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
هواداران آرسنال به شکست سنگین تیم شان در برابر منچسترسیتی، اعتراض عجیبی داشتند و به تشویق ستیزن‌ها پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، آرسنال ساعاتی قبل در ورزشگاه اتحاد مهمان سیتی بود و برابر این تیم با نتیجه سنگین 0-5 شکست خورد و تحقیر شد.

این سومین شکست توپچی‌ها در سومین دیدار لیگ برتر بود و این تیم با آمار صفر گُل زده و بدون امتیاز در حال حاضر در قعر جدول رقابت‌های پریمیر لیگ قرار دارد.

عملکرد فاجعه‌بار توپچی‌ها در سه هفته از لیگ برتر و شکست سنگین امروز برابر منچسترسیتی سبب شد تا هوادران این تیم دست به اعتراض بزنند و خشم و اندوه شان را به مدیران ارشد و کادر فنی این تیم نشان  دهند.

هواداران آرسنال که در دیدار برابر سیتی حضور داشتند، در دو مرحله اعتراض خود را به نمایش گذاشتند که مورد توجه رسانه‌ها نیز قرار گرفت.

در مرحله اول برخی هواداران در دقیقه 35 و در پی اخراج ژاکا، زمین بازی را ترک کردند و به نوعی به کادر فنی نشان دادند که شکست با چنین وضعی حتمی است و آن‌ها باوری به بازیکنان و کادرفنی ندارند.

در مرحله دوم و زمانی که سیتی به گُل چهارم دست یافت، هواداران به رسم اعتراض شدیداً ستاره‌های سیتیزن‌ها را تشویق کردند و  سپس از ورزشگاه بیرون شدند.

هواداران آرسنال در حالی به تیم شان اعتراض کردند که آرسنال با وجود خریدهای بزرگ تا حالا امتیاز کسب نکرده و در بازی برابر سیتی حتی یک موقعیت جدی گُلزنی نداشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала