Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش 7 درصدی سهام یونایتد؛ گلیزرها خوشحال‌ترین افراد جهان از خرید رونالدو

© REUTERS / TOBY MELVILLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با برگشتن به منچستریونایتد دوباره ابهت و بزرگی را شیاطین سرخ برگشتانده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستر یونایتد انگلستان عصر دیروز (جمعه) انتقال کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتگالی و گلزن پیشین کهکشانی ها از یوونتوس را تایید کرد تا پس از گذراندن چند ساعت پر از تنش و اضطراب، بالاخره مسیر یکی از مهم‌ ترین انتقالات تابستان 2021 را به سمت اولدترافورد تغییر داده باشد؛ تغییری که اثرگذاری فوری خود را بر سهام و ارزش کلی باشگاه سرخ رنگ منچستری نیز گذاشت.

به نقل از نشریه سان انگلیس، ارزش هر سهم منچستر یونایتد در بازار نیویورک در ابتدای روز جمعه 17.38 دالر بود و این عدد در ساعات میانی روز (پیوستن رونالدو به جمع شیاطین سرخ) با 19.09 دالر به بالاترین میزان رسید تا ضمن رشدی 9.8 درصدی، ارزش برند باشگاه منچستر یونایتد را نیز به میزان 293 میلیون دالر ارتقا دهد.

البته بعد از این ساعات، ارزش هر سهم شروع به افت کرد و در ساعت پایانی کار بازار به 18.47 دالر رسید؛ رقمی که باز هم رشدی 6.3 درصدی در ارزش سهام منچستر یونایتد را در پایان فعالیت‌ های روز جمعه نشان می‌ دهد. البته به نظر می‌رسد با معارفه و بازی رونالدو برای یونایتد و گل هایی که احتمالا این بازیکن به ثمر خواهد رساند، سهام شیاطین سرخ از 7 درصد نیز بیشتر خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала